کد خبر 5009
۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

شهبازی:

دولت باید برای حذف ارز ترجیحی برنامه مناسبی ارائه کند

دولت باید برای حذف ارز ترجیحی برنامه مناسبی ارائه کند

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت:در سال گذشته مجلس روی حذف ارز ترجیحی نظر مثبت داشت، اما در حال حاضر به خاطر افزایش قیمت ها و گرانی ها، برخی از نمایندگان مجلس بر این باورند که دولت باید یک روش و راهکار برای رفع این نگرانی ها ارائه کند.

علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، درخصوص نتیجه حذف ارز ترجیحی در جلسات علنی مجلس گفت: حذف ارز ترجیحی هم اکنون در تبصره ۱و۲ است و هم اکنون یکسری از نمایندگان معتقدند که باید ارز ترجیحی حذف شود.

وی بیان کرد: دولت هم بر این معتقد است که ارز ترجیحی باید حذف شود، اما از سوی دیگری تعدادی از نمایندگان مجلس بر این باورند که دولت باید ارزاق و معیشت مردم را برنامه ریزی کرده و تا زمانی که مطمئن نشوند که فشاری به سفره های مردم نمی آید با آن موافق نخواهند بود.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: مگر آنکه دولت برنامه ای ارائه کرده و به نمایندگان اطمینان دهد که فشاری به سفره های مردم فقیر و کم درآمد نخواهد آمد، آن وقت نمایندگان مخالف نیز با این موضوع موافقت خواهند کرد.

شهبازی بیان کرد: در سال گذشته نیز مجلس روی حذف ارز ترجیحی نظر مثبت داشت منتها در حال حاضر به خاطر افزایش قیمت ها و گرانی ها برخی از نمایندگان مجلس بر این باورند که دولت باید یک روش و راهکار برای رفع نگرانی های نمایندگان ارائه کند.

انتهای پیام

کد خبر 5009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =