کد خبر 4919
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

بررسی حذف ارز ترجیحی و لایحه بودجه در جلسه غیر علنی فردا

بررسی حذف ارز ترجیحی و لایحه بودجه در جلسه غیر علنی فردا

نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا پیش از جلسه علنی، جلسه‌ای غیر علنی درباره حذف ارز ترجیحی خواهند داشت. احتمالا بررسی جزییات بودجه از روز دوشنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، مجلس شورای اسلامی فردا(یکشنبه ۱ اسفند) پیش از برگزاری جلسه علنی خود، جلسه غیر علنی خواهد داشت.

طبق تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس قرار است در این جلسه غیر علنی درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ و گزارش کمیسیون تلفیق و حذف ارز ترجیحی به بحث و تبادل نظر پرداخته شود.

لازم به ذکر است در این جلسه غیر علنی قرار است روسای کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه و بودجه و محاسبات، انرژی، کشاورزی و جهش تولید و هم چنین تعدادی از نمایندگان به قید قرعه نطقی داشته باشند.

همچنین طبق تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس قرار است پس از علنی شدن جلسه، بررسی دو طرح دو فوریتی در دستور کار نمایندگان قرار گیرد و اگر پس از بررسی این دو طرح مجلس وارد بررسی بودجه سال آینده شود جلسه نوبت عصر نیز برگزار شود.

ساعت جلسات مجلس از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر خواهد بود و به دلیل شیوع بیماری کرونا، تعدادی از نمایندگان در قسمت پایین و در صندلی‌های خود مستقر می‌شوند و تعدادی دیگر هم در قسمت بالا (صندلی مهمانان) خواهند بود.

انتهای پیام

کد خبر 4919

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =