کد خبر 5289
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

سلیمی:

فروش سلاح یکی از اهداف طرح رژیم صهیونیستی برای ایجاد ائتلاف ضدایرانی است

فروش سلاح یکی از اهداف طرح رژیم صهیونیستی برای ایجاد ائتلاف ضدایرانی است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد یکی از اهداف طرح رژیم صهیونیستی برای ایجاد ائتلاف ضدایرانی در خلیج فارس، فروش سلاح بیشتر و دوشیدن این کشورها است.

به گزارش نمایندگان ما، علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در رابطه با طرح رژیم صهیونیستی برای ایجاد ائتلاف ضدایرانی در خلیج فارس، گفت: کشورهای منطقه باید بدانند همزیستی مسالمت آمیز موجب تحقق آرامش و سعادت در غرب آسیا خواهد شد و ایران مقتدر حتما حامی کشورهای منطقه خواهد بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سران برخی کشورهای عربی نباید اجازه دهند اسرائیلی های غاصب و آمریکایی ها برایشان تصمیم گیری کنند، اظهار کرد: متاسفانه کشورهای کوچک بدلیل خطاهای راهبردی تصمیمات غیرمنطقی اخذ می کنند که به ضررشان تمام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تجربه نشان داده آنچه موجب آرامش و ثبات منطقه می شود، برقراری روابط استراتژیک همراه با دوستی میان همسایگان است، ادامه داد: قدرت ایران مثال زدنی است و این کشورها به خوبی می دانند که باید با جمهوری اسلامی روابط بدون تنش برقرار کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بر این اساس می توان اذعان کرد یکی از اهداف طرح رژیم صهیونیستی برای ایجاد ائتلاف ضدایرانی در خلیج فارس، فروش سلاح بیشتر و دوشیدن این کشورها است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین به سران این کشورها پیشنهاد می شود پول های بادآورده نفتی را به راحتی از دست ندهند.

انتهای پیام

کد خبر 5289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =