کد خبر 5399
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

مقتدایی در نامه‌ای به ساداتی‌نژاد:

با قید فوریت اقدامات لازم جهت برگشت قیمت کالاهای اساسی به نرخ اصلی انجام شود

با قید فوریت اقدامات لازم جهت برگشت قیمت کالاهای اساسی به نرخ اصلی انجام شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نامه ای به وزیر کشاورزی با بیان اینکه مجددا قیمت برخی کالاها علی الخصوص صیفی جات همچون گوجه با افزایش قابل توجهی روبرو شده است، تاکید کرد که باید با قید فوریت اقدامات لازم جهت کاهش قیمت و برگشت آن به نرخ اصلی انجام شود.

به گزارش نمایندگان ما، عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به وزیر کشاورزی با بیان اینکه مجددا قیمت برخی کالاها علی الخصوص صیفی جات همچون گوجه با افزایش قابل توجهی روبرو شده است، تاکید کرد که باید با قید فوریت اقدامات لازم جهت کاهش قیمت و برگشت آن به نرخ اصلی انجام شود.

متن نامه این نماینده به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر ساداتی نژاد وزیر محترم جهاد کشاورزی

باسلام و احترام،

همانگونه که مستحضرید در روزهای جاری مجددا قیمت برخی کالاهای اساسی با افزایش قیمت روبرو شد. پیشتر از سوی مجلس شورای اسلامی مکررا تذکر داده شده بود که دولت محترم آمادگی و مراقبت لازم را درخصوص کنترل و ثبات قیمت کالاها، بویژه کالاهای اساسی داشته باشد؛ اما هم اکنون که در ایام ابتدایی ماه مبارک رمضان هستیم، مجددا قیمت برخی کالا علی الخصوص صیفی جات همچون گوجه با افزایش قابل توجهی روبرو شده است.

ضرورت دارد با قید فوریت دستور فرمایید تدبیر و اقدام لازم جهت کاهش قیمت و برگشت آن به نرخ اصلی به عمل آید. مزید امتنان است اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده مطلع نمایند.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.»

انتهای پیام

کد خبر 5399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =