کد خبر 5616
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

خسروی:

کشتی اپراتورهای تلفن همراه با ادامه ثبات قیمت‌ها به گل خواهد نشست

کشتی اپراتورهای تلفن همراه با ادامه ثبات قیمت‌ها به گل خواهد نشست

مدیرعامل اسبق شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: در صورتیکه درآمدهای این اپراتورها ثابت بماند، فشار دور از تحملی را برای آنها ایجاد و در طولانی‌مدت صنعت ارتباطی کشور را زمین‌گیر می‌کند.

به گزارش نمایندگان ما، محمود خسروی مدیرعامل اسبق شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به افزایش ریالی ۲۰ تا ۳۰ درصدی هزینه‌های داخلی اپراتورهای تلفن همراه و افزایش ارزی هزینه‌های خارجی آنها گفت: در صورتیکه درآمدهای این اپراتورها ثابت بماند، فشار دور از تحملی را برای آنها ایجاد و در طولانی‌مدت صنعت ارتباطی کشور را زمین‌گیر می‌کند.

معاون اسبق وزارت ارتباطات تصریح کرد: مساله تحریم‌ها را نباید فراموش کرد؛ این عامل به تنهایی هزینه‌های اضافی را به بدنه صنعت وارد می‌کند و باید در تمامی تصمیم‌گیری‌ها از جمله تعیین قیمت بسته‌های تشویقی و تعرفه‌ها درنظر گرفته شود.  

خسروی اذعان کرد: اگر مشترکان تلفن همراه بدانند با مقاومت در برابر تغییر تعرفه‌ها، چه فرصت‌های طلایی برای رشد و پیشرفت را از دست می‌دهند و مقاومت‌شان در آینده‌ای نه چندان دور چه فاصله عظیمی را بین وضعیت کشور در مقایسه با سایر کشورها ایجاد می‌کند، مسلما راهی برای مدیریت افزایش تعرفه‌ها در سبد خانوار خود می‌یابند.

منبع: ۹۰ فناوری

انتهای پیام

کد خبر 5616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    ولی دولت قبلی ترمزشون کشید و کاری کرد دیگه فکر گرون کردن نکنن اما این دولت اصلا دنبال فشار بیشتر اقتصادی به و محدود کردن ما هست