کد خبر 5601
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸

بیگی نژاد:

تلاش مجلس این است که اپراتورها دچار ضرر نشوند

ملاحظات اپراتورها در مورد اصلاح قیمتها مدنظر قرار گیرد تا زمین گیر نشوند
تلاش مجلس این است که اپراتورها دچار ضرر نشوند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث اصلاح تعرفه های اینترنت، بایستی هم معیشت مردم لحاظ شود و هم اپراتورها متضرر نشوند.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی نمایندگان ما،  نسبت به لزوم اصلاح تعرفه های اینترنت توسط اپراتورها گفت: طبق قراردادی که با اپراتورها و وزارت ارتباطات وجود داشته است، یک سقفی برای بسته‌های اینترنتی در نظر گرفته شده، اما بدلیل شرایط کشور تخفیفهای زیادی اعمال می‌شد.

وی در خصوص مشکلات ایجاد شده با اعمال این تخفیف ها گفت: با توجه به تورم موجود در کشور، اپراتورها دیگر قادر به اعمال تخفیف نیستند.

بیگی نژاد در ادامه با تأکید بر اینکه مجلس حامی صنایع کشور می باشد گفت: آنچه برای نمایندگان مردم در مجلس در اولویت است این موضوع است که کیفیت زندگی آنها ارتقا پیدا کند و مجلس نیز در این راستا تلاش می کند تا به معیشت مردم آسیبی وارد نشود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تشریح اقدامات مجلس برای حمایت از تولید و اقتصاد داخلی تصریح کرد: از طرفی دیگر رسالت نمایندگان حمایت از اقتصاد داخلی است. در بحث اصلاح تعرفه های اینترنت نیز همین رویکرد مدنظر نمایندگان می باشد و مجلس و نمایندگان در صدد این هستند که ضمن عدم وارد شدن هرگونه آسیب به معیشت مردم، اپراتورها نیز دچار ضرر نشوند و بتوانند زیرساختهای خود را برای ارتقای خدمات بهتر و باکیفیت تر ارتقا دهند.

نماینده مردم ملایر در پایان با اشاره به نقش نظارتی مجلس در این خصوص گفت: مجلس وظیفه نظارتی دارد و نمایندگان در تمام امور کشور می تواند رأی و نظر خود را بدهند، در موضوع اصلاح تعرفه ها نیز لازم است که نمایندگان اپراتورها نظر مساعد مجلس را با نظرات کارشناسی و تخصصی جلب کنند و سپس اصلاح تعرفه ها صورت پذیرد.

انتهای پیام

کد خبر 5601

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =