کد خبر 5645
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

همکاری همراه اول و استانداری هرمزگان برای هوشمندسازی استان

همکاری همراه اول و استانداری هرمزگان برای هوشمندسازی استان

تفاهم‌نامه سه‌جانبه تسری هوشمندی و پایداری در استان هرمزگان منعقد و همراه اول به‌عنوان راهبر فنی و عملیاتی این پروژه انتخاب شد.

به گزارش نمایندگان ما، تفاهم‌نامه سه‌جانبه تسری هوشمندی و پایداری در استان هرمزگان منعقد و همراه اول به‌عنوان راهبر فنی و عملیاتی این پروژه انتخاب شد.

مراسم امضای تفاهم‌نامه «همکاری تسری هوشمندی و پایداری در استان هرمزگان» صبح امروز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت، باحضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول، فریبرز دولت‌آبادی مدیرعامل مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران، بابک تراکمه عضو هیأت‌مدیره و حمید بهروزی قائم‌مقام اپراتور اول در برج همراه برگزار شد.

استاندار هرمزگان در اینباره گفت: از این بابت خوشحالیم که با همراه اول در این راستا همکاری می‌کنیم. مباحث مربوط به هوشمندسازی رفته رفته به مطالبه جوانان استان تبدیل شده و تصمیم گرفتیم امر توسعه را با محوریت جزیره هرمز پیش ببریم.

مدیرعامل همراه اول نیز اظهار داشت: با اجرای بخشی از بندهای این تفاهم‌نامه نیز تحولی جدی اتفاق خواهد افتاد. ایجاد پلتفرم‌هایی مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء که اکنون در دنیا تِرند است، بیگ دیتایی را به‌همراه می‌آورد که می‌توان در تصمیم‌گیری‌های مهم استان، از آن بهره برد.

انتهای پیام

کد خبر 5645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =