کد خبر 5702
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

موسوی‌لارگانی:

چرا اکثر انتصابات معاونین و مدیران وزارت کار از افراد خارج از وزارتخانه هستند؟

چرا اکثر انتصابات معاونین و مدیران وزارت کار از افراد خارج از وزارتخانه هستند؟

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: وضعیت وزارت کار به حدی اورژانسی است که اگرتا فردا این روند متوقف نشود به تنهایی برای به زمین زدن دولت کافی است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در سوالی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اینکه چرا اکثر انتصابات معاونین و مدیران وزارتخانه و روسای سازمان‌ها از افراد خارج از وزارتخانه هستند؟ اظهار کرد: خدا را شاهد می گیریم که هدفی جز اصلاح امور و به سامان رساندن امور نابسامان وزارتخانه ای که با درصد زیادی از جامعه سروکار دارد، ندارم. اگر اوضاع اسفناک این وزارتخانه نبود از طرح سوال در صحن مجلس می گذشتم.

وی با بیان اینکه تیم وزارتخانه هفته ها است که به مجلس لشکرکشی کردند، خاطرنشان کرد: امروز نیز آقایان از صبح در مجلس خیمه زده اند اما من با شناختی که از عقلانیت، حریت و درایت همکاران دارم مطمئن هستم که نتیجه جلسه امروز موجب تقویت مجلس و قاطبه ملت، نظام و همچنین تقویت دولت آقای رئیسی و نجات وزارت کار از انحراف خواهد بود. من در جلسه رأی اعتماد نیز گفتم که انتخاب آقای عبدالمالکی به عنوان چهره ای جوان و مومن در وهله نخست ظلم به این جوان و سپس به کشور و ملت است.

این نماینده مجلس گفت: طی ۹ ماه گذشته هیچ ملاقات و تماسی با آقای وزیر نداشته ام تا شائبه ای پیش نیاید. امروز نیز با زبان روزه از آقای عبدالمالکی که الحق جوان مومنی نیز هست می خواهم که به این تهمت ها و شبهاتی که دوستان ایشان به بنده و سایر نمایندگان وارد کردند پاسخ دهند و بگویند که در طول ۹ ماه گذشته آیا بنده درخواستی شخصی، منطقه ای، استانی یا حتی ملی از ایشان یا کل سازمان های زیرمجموعه وزارت کار داشته ام یا خیر. از ایشان می خواهم که شفاف پاسخ دهند تا مردم سره را از ناسره بشناسند.

لارگانی با بیان اینکه وضعیت وزارت کار به حدی اورژانسی است که اگر فردا این روند متوقف نشود به تنهایی برای زمین زدن دولت کفایت می کند، اظهار کرد: تهی کردن وزارتخانه از نیروهای کارآمد، با تجربه و غیرسیاسی موجب شده تا تجمعات نوظهوری از سوی کارمندان این وزارتخانه و برخی سازمان های زیرمجموعه صورت گیرد که در تاریخ این وزارتخانه بی سابقه بوده و بیانگر غلبه یأس، ناامیدی و بی انگیزگی در کارکنان و ناتوانی و بی تدبیری وزیر و مدیران مسئول است.

انتهای پیام

کد خبر 5702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =