کد خبر 5735
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

حدادی:

مبارزه با قاچاق نباید به معنای گرانی‌ها در جامعه باشد

مبارزه با قاچاق نباید به معنای گرانی‌ها در جامعه باشد

عضو ‌کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: اگر آزادسازی در زمینه قیمتها صورت می گیرد باید از قبل اطلاع رسانی و اقناع جامعه صورت پذیرد. دولت باید توجه کند که مبارزه با قاچاق نباید مساوی با گرانی و افزایش قیمتها در جامعه باشد.

علی حدادی عضو ‌کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان ما، با واکنش نسبت به گرانی های اخیر در اقلام ضروری مردم گفت: وزارتخانه های جهاد کشاورزی، وزارت صمت، وزارت اقتصادی و مجموعه اقتصادی دولت، می بایست در شبکه توزیع یک بازنگری جدی صورت دهند. همچنین در زمینه تشدید نظارت ها نیز یک اهتمام جدی نیاز است که الان کوتاهی هایی در این زمینه صورت گرفته است و مردم را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: خط قرمز مجلس معیشت مردم است که امروز مشکلات اقتصادی زیادی بر دوش آنها است و ما باید در این زمینه باری از دوش مردم برداریم، نه اینکه بر مشکلات معیشتی آنها بیفزاییم.

حدادی با تأکید بر لزوم اقناع سازی جامعه در خصوص تصمیمات اقتصادی دولت گفت: اگر آزادسازی صورت می گیرد باید از قبل اطلاع رسانی و اقناع جامعه صورت پذیرد. مبارزه با قاچاق نباید مساوی با گرانی ها و افزایش قیمت اجناس در جامعه باشد.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از مدیران دولت قبل در تیم اقتصادی دولت باقی مانده اند که این ضعف است، چرا که همین ها مشکلات زیادی برای مردم در دوره گذشته ایجاد کردند. لازم است که یک تیم اقتصادی قوی، پای کار و کارآمد که در زمینه اقتصادی دارای نقشه راه است و به صورت شفاف عمل می کند به میدان عمل آمده و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را مرتفع کنند.

این نماینده مردم با تأکید بر لزوم شناخت دقیق جامعه توسط تیم اقتصادی دولت افزود: ما مطالبه جدی به عنوان مجلس داریم که وزرا باید از کف جامعه شناخت دقیق داشته باشند و بر این اساس عمل کنند. مردم نباید با گرانی ها و کمبود ها در زمینه کالاهای مورد نیازشان مواجه شوند. امروز سبد مصرف جامعه در زمینه ماکارونی نسبت به چند سال گذشته دچار تغییر شده است و این مسائل باید در آزادسازی ها مورد توجه قرار گیرد.

حدادی در پایان، لزوم همراهی هر چه بیشتر دولت با مردم را یادآور شد و تصریح کرد: من با شناختی که از جناب رئیس جمهور دارم و احساس مسئولیت و باوری که نسبت به مردم دارند معتقدم که وزرای دولت هم باید به میدان بیایند و در کنار مردم قرار گیرند و با تشدید نظارتها، جلوی گرانی های فزاینده را بگیرند.

انتهای پیام

کد خبر 5735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =