کد خبر 5870
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

حدادی:

دولت با تخصیص کالابرگ الکترونیکی جلوی رشد نقدینگی را بگیرد/ وزیر کار باید قبل از اجرای طرح، فکری برای جامانده‌های یارانه می‌کرد

دولت با تخصیص کالابرگ الکترونیکی جلوی رشد نقدینگی را بگیرد/ وزیر کار باید قبل از اجرای طرح، فکری برای جامانده‌های یارانه می‌کرد

عضو ‌کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: برای جبران افزایش قیمتها، کالابرگ هر چه سریعتر در اختیار مردم قرار گیرد که رشد نقدینگی اتفاق نیفتد و ارزش پول ملی حفظ شود.

علی حدادی عضو ‌کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار نمایندگان ما،  نسبت به سیاست دولت در حذف ارز ترجیحی و لزوم عدم رشد نقدینگی در جامعه گفت: یکی از مهمترین محورهایی که از ثبات اقتصادی جلوگیری می کند رشد نقدینگی است و دولت نباید خودش به این موضوع دامن بزند، از این رو پس از فراهم سازی زیرساختها باید کالابرگ الکترونیکی در اختیار مردم قرار گیرد تا ارزش پول ملی کاسته نشود.

وی افزود: جامانده‌های یارانه بگیر باید بتوانند مشکلات خود را پیگیری کنند چرا که عدم امکان پیگیری مطالبات در سامانه رفاهی منجر به نگرانی هایی در سطح جامعه شده است.

حدادی با انتقاد از عدم برنامه ریزی صحیح وزارت کار برای جامانده های یارانه بگیر و مشکلات ایجاد شده برای آنها ادامه داد: وزیر کار باید از قبل برای این مورد تدبیری می اندیشید تا مردم دچار تشویش و نگرانی نشوند و می بایست زیرساختها از قبل از اقدام به صورت کامل آماده می شد.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در پایان با یادآوری وظیفه دولت برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمتها تصریح کرد: بحث دیگری که وجود دارد این است که دولت باید از افزایش بی رویه قیمتها جلوگیری کند و نظارتها دقیق و مستمر باشد تا به کف جامعه به ویژه اقشار ضعیف و متوسط فشار اقتصادی وارد نشود. از این رو شبکه نظارت و کنترل باید اثربخش باشند و در میدان عمل باعث این شوند که با اجرای این طرح آسیبی به مردم وارد نشود.

انتهای پیام

کد خبر 5870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =