کد خبر 5883
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

گزارش اختصاصی؛

تصاحب کرسی ریاست یک کمیسیون نان و آبدار به هر قیمتی/ پای برخی افراد جنجالی و غیرمتخصص در میان است!

تصاحب کرسی ریاست یک کمیسیون نان و آبدار به هر قیمتی/ پای برخی افراد جنجالی و غیرمتخصص در میان است!

با در پیش رو بودن انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون‌های مجلس یک نماینده جنجالی هم در لیست نامزدهای موجود برای تصاحب ریاست یکی از کمیسیونهای مجلس به چشم میخورد، افکار عمومی منتظر روشن شدن پرونده وی و اعلام روشن و منطقی درباره این پرونده حاشیه ساز است.

پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما: خرداد سال ۹۹ بود که مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از پرونده یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس پرده برداشت و اعلام کرد که «برای پس گرفتن یک طرح تحقیق و تفحص ۶۵میلیارد تومان به یک رئیس کمیسیون مجلس پرداخت شد!» اما وی هیچ اشاره‌ای به نام این رئیس کمیسیون نکرد.

هر چند گمانه زنی ها برای پرده برداری و مشخص شدن نام این رئیس کمیسیون آغاز شد و بسیاری نام وی را در محاف غیررسمی بیان کردند اما هیچ گاه میرسلیم به طور رسمی نام وی را بر زبان نیاورد اما به خبرنگاران  گفته بود که پشت پرده در حال پیگیری پرونده وی است.

تصاحب کرسی ریاست یک کمیسیون نان و آبدار به هر قیمتی/ پای برخی افراد جنجالی و غیرمتخصص در میان است

حال که با در پیش رو بودن انتخابات هیأت رئیسه  کیمسیون‌های مجلس این نماینده جنجالی هم در لیست نامزدهای موجود برای تصاحب ریاست یکی از کمیسیونهای مجلس به چشم میخورد، افکار عمومی منتظر روشن شدن این پرونده و اعلام روشن و منطقی درباره این پرونده پر فساد و حاشیه ساز است.

هر چند اطلاعات جدیدی از دیگر اقدامات این نماینده پر حاشیه به دست پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما رسیده است، اما این پایگاه در نظر  دارد پس از روشن شدن ابعاد پرونده فوق، سایر پرونده‌ها را نیز افشا کند.

همچنین عدم تطابق تخصص و رشته تحصیلی این نماینده برای ریاست کمیسیونی غیر مرتبط، اقدامات وی را بیش از پیش و دوچندان عجیب کرده است!

هر چند در گوشه و کنار مجلس زمزمه هایی از این جنس که ریاست یک پزشک بر یک کمیسیون مهم آنهم بدون تخصص کافی (طبق روال مجالس قبل) مطرح شده این است که این افراد چه خوش خدمتی کرده اند که اینگونه سزاوار رسیدن بر کرسی ریاست شده اند، به گوش میرسد؛ اما باید دید در اجلاسیه  سوم آیا عدالت و شایسته سالاری حاکم خواهد بود یا خیر؟!

انتهای پیام

کد خبر 5883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =