کد خبر 5990
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

نخستین روز رویداد ملی نوآیند برگزار شد

نخستین روز رویداد ملی نوآیند برگزار شد

نخستین روز رویداد ملی نوآیند با حضور ۳۳ تیم در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

به گزارش نمایندگان ما، نخستین روز رویداد ملی نوآیند که اختصاص به بررسی مسائل نوپدید در آینده حکمرانی دارد با حضور شرکت کنندگان برگزیده در این رویداد ملی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

شایان ذکر است این رویداد در محورهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تولیدی، زیربنایی، حقوقی، سیاسی، مدیریت و حکمرانی و همچنین در بخش ویژه مسائل خانواده و زنان توسط  دفتر حکمرانی مرکز پژوهش های مجلس در حال برگزاری است.

گفتنی است در نخستین روز این رویداد مهدی عبدالحمید مدیرکل دفتر حکمرانی و حجت الاسلام دکتر احمد کوهی مدیر گروه آینده پژوهی مرکز پژوهش‌های مجلس حضور داشتند. همچنین روح الله متفکرآزاد عضو هیات رئیسه مجلس و تعدادی از نمایندگان هم از این رویداد بازدید و با شرکت کنندگان گفتگو کردند.

بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد، برای رویداد نوآیند ۴۸۲ ایده ارسال شده بود که با بررسی اولیه ۱۷۸ مورد از این ایده ها پذیرش شد. بعد از برگزاری ۵۳۸ ساعت کارگاه آموزشی، در نهایت ۳۳ تیم برای حضور در رویداد مورد پذیرش واقع شدند. در نهایت در این رویداد در ۶ حوزه سه تیم برگزیده خواهد شد. همچنین ۲۷ اندیشکده دستاوردها و مطالعات خود را در حوزه مطالعات آینده پژوهشی در طی ۳ روز برگزاری این رویداد ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام

کد خبر 5990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =