کد خبر 6013
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

رشیدی خبر داد

ارائه خدمات رایگان پزشکی به ۴ هزار نفر در منطقه محروم فیروزآباد

ارائه خدمات رایگان پزشکی به ۴ هزار نفر در منطقه محروم فیروزآباد

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس خبر داد: ارائه خدمات رایگان پزشکی به ۴ هزار نفر در منطقه محروم فیروزآباد در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش نمایندگان ما، محمد رشیدی عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از روند خدمات درمانی گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور به ساکنین منطقه محروم فیروزآباد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار ویژه‌ای بر حمایت از گروه‌های جهادی و همچنین حضور این عزیزان در مناطق غیربرخوردار و تلاش برای محرومیت زدایی دارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از برنامه‌های ویژه دفتر ارتباطات مردمی، پیگیری جهت فراهم کردن مقدمات حضور گروه‌های جهادی توانمند برای ارائه خدمات باکیفیت به ساکنین مناطق کم برخوردار و محروم استان کرمانشاه است.

وی عنوان کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفت چندی پیش اولین گروه جهادی در زمینه ارائه خدمات رایگان عمرانی به ساکنین روستاهای محروم برای ترمیم بناهای آسیب دیده در استان حضور یافتند و خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم ارائه دادند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌های مستمر امکان گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور در استان کرمانشاه فراهم شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به اینکه اعضای گروه منتظران ظهور از پزشکان متخصص و نخبه تشکیل شده، گفت: این تیم متشکل از پزشکان متعهد و متخصص است که در مناطق برخوردار کشور، مطب و امکانات مناسب پزشکی دارند و جزو اساتید ممتاز دانشگاهی کشور محسوب می‌شوند اما در این ایام تعطیلات، مشتاقانه در محروم‌ترین مناطق کشور مانند سرفیروزآباد کرمانشاه که سخت نیازمند خدمات دندانپزشکی هستند حضور یافته‌اند.

وی یادآور شد: هزینه‌های دندانپزشکی جزو گران‌ترین خدمات درمانی محسوب می‌شود و بسیاری از این افراد ساکن در مناطق محروم قادر به تأمین این هزینه‌ها نیستند و با همت این گروه جهادی، شرایطی فراهم شده تا این افراد خدماتی مانند ترمیم دندان، جراحی فک و همچنین خدمات ویژه کودکان در یک سطح عالی به صورت رایگان دریافت کنند.

رشیدی عنوان کرد: این گروه جهادی در مدت پنج روز حضور در منطقه محروم سرفیروزآباد به چهار هزار نفر خدمات بسیار ویژه دندانپزشکی و دارویی ارائه کرده‌اند.

وی بر اثرات فرهنگی پایدار ناشی از حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم تاکید کرد: این گروه‌های جهادی علاوه بر ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی، توصیه‌های فرهنگی و پزشکی پیرامون بهداشت دهان و دندان را نیز ارائه می‌دهند که سلامت جسمی مردم در بلند مدت مدت نیز کمک می‌کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 6013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =