کد خبر 6086
۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

قالیباف:

کمیسیون کشاورزی بحث خرید گوشت و واردات آن را پیگیری می کند

 کمیسیون کشاورزی بحث خرید گوشت و واردات آن را پیگیری می کند

رئیس مجلس شورای اسلامی به دنبال تذکر تعدادی از نمایندگان به کمیسیون کشاورزی ماموریت داد تا بحث خرید گوشت و واردات گوشت را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت باید نسبت به خرید گوشت از دامداران اقدام کرده و آنها را در سردخانه‌ها ذخیره کند تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

وی گفت: امروز دامداران با مشکلات جدی مواجه هستند. یکی از این مشکلات به کارت دامی که به آنها داده می‌شود باز می‌گردد. مبلغی که در قالب این کارت به آنها پرداخت می‌شود کافی نیست چرا که شاهد افزایش قیمت خوراک دام هستیم.

نماینده محلات در ادامه اظهار کرد: از وزارت جهاد کشاورزی انتظار می‌رود این مبلغ را افزایش دهد تا دامداران بتوانند از پس هزینه‌های افزایش یافته بر بیایند. از وزارت جهاد کشاورزی انتظار می‌رود در این زمینه ورود جدی داشته باشد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: کمیسیون کشاورزی هم بحث خرید گوشت و هم بحث واردات گوشت را که از سوی تعدادی از نمایندگان تذکر داده شد را پیگیری کرده و گزارشی از آن تهیه نماید.

انتهای پیام

کد خبر 6086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =