کد خبر 6239
۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

رضایی:

آواربرداری از متروپل باید طراحی شود/ بدون برنامه به سازه دست نزنیم

آواربرداری از متروپل باید طراحی شود/ بدون برنامه به سازه دست نزنیم

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نحوه آواربرداری ساختمان متروپل باید طراحی شود، گفت: بدون برنامه به سازه دست نزنیم تا باعث ریزش نشود.

به گزارش نمایندگان ما، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه مرکز فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در آبادان، اظهار کرد: در روزهای گذشته همه نیروهای مسلح و بسیج و هلال احمر و نیروهای مردمی تلاش کرده‌اند تا شرایط مطلوبی در آواربرداری متروپل داشته باشیم.  وی افزود: به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی و به دستور رئیس مجلس برای بازدید و تهیه گزارش از ساختمان متروپل حضور پیدا کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این گزارش به صحن علنی‌ مجلس انتقال داده خواهد شد و دستگاه‌هایی که خطا کرده‌اند نیز معرفی می‌شوند.

رضایی کوچی گفت: از سوی نیروهای امدادی و مردمی برای عملیات آواربرداری و نجات مصدومان و خروج اجساد تلاش فراوانی شده است.

وی ادامه داد: همه عواملی که در این حادثه دخیل بودند و جزئیات کامل از طراحی، نقشه تا صدور مجوزها و مجوزها و نظارت‌ها را بررسی خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نحوه آواربرداری ساختمان متروپل باید طراحی شود، گفت: بدون برنامه به سازه دست نزنیم تا باعث ریزش نشود. سرعت عمل، شکل اجرای آن و طراحی آواربرداری از مسائل مهم است.

انتهای پیام

کد خبر 6239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =