کد خبر 6255
۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

در گفت‌وگو با نمایندگان ما؛

شاهراه ارتباطی برای ارائه اسناد و آمار شرکت آتیه صبا اعلام شد/ اطلاعات گزارش دهنده محرمانه می‌ماند

نباید اجازه داد اموال بازنشستگان مورد دست اندازی قرار گیرد
شاهراه ارتباطی برای ارائه اسناد و آمار شرکت آتیه صبا اعلام شد/ اطلاعات گزارش دهنده محرمانه می‌ماند

رییس هیئت تحقیق وتفحص از شرکت آتیه صبا گفت: مجلس شورای اسلامی بر اموال بازنشستگان حساس است و فلسفه تصویب این تحقیق و تفحص نیز همین بود. نباید اجازه داد اموال بازنشستگان مورد دست اندازی قرار گیرد.

عباس مقتدایی رییس هیئت تحقیق وتفحص از شرکت آتیه صبا و شرکتهای زیرمجموعه در گفتگو با خبرنگار نمایندگان ما، گفت: مجلس شورای اسلامی بر اموال بازنشستگان حساس است و فلسفه تصویب این تحقیق و تفحص نیز همین بود. نباید اجازه داد اموال بازنشستگان مورد دست اندازی قرار گیرد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: از همه مطلعین، کارکنان، صاحب نظران و...، دعوت می شود مصادیق تخلف، تبانی و سوءاستفاده، بروز تعارض منافع و انحصارگرایی، جلوگیری از شفاف‌سازی تصمیمات و اقدامات و ... و همچنین شکایات خود را ثبت و گزارش نمایند.

وی مطرح کرد: اطلاعات افراد به عنوان گزارش دهنده در نزد هیئت تحقیق و تفحص مجلس محرمانه می باشد و هیچ فرد یا گروهی از آن مطلع نمی گردد.  

مقتدایی گفت: افراد می توانند از طریق سایت https://www.parliran.ir/fa/tafahos_atiye و همچنین شماره ۰۹۹۳۴۰۳۳۰۶۰ در شبکه های اجتماعی و پیام رسانها با این هیئت مرتبط شوند.

انتهای پیام

کد خبر 6255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =