کد خبر 6280
۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

مقتدایی خبر داد

استنکاف قانونی شرکت مخابرات مبنی بر تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت ارتباطات

استنکاف قانونی شرکت مخابرات مبنی بر تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت ارتباطات

نماینده اصفهان در مجلس با تاکید بر استنکاف قانونی شرکت مخابرات مبنی بر تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت ارتباطات، گفت: در صورت تداوم اقدامات غیرقانونی شرکت مخابرات، این پرونده تا ارسال به قوه قضاییه دنبال خواهد شد.

به گزارش نمایندگان ما، عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین خبرها درباره تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات گفت:‌ در جلسه اخیری که برای پیگیری این موضوع  با حضور وزیر ارتباطات و معاونش در مجلس برگزار شد، پس از بحث و گفت‌وگوی مفصل میان  نمایندگان و وزیر ارتباطات مقرر شد دو هفته به وزیر وقت داده شود تا آقای زارع پور و معاونش در هماهنگی با کمیسیون اصل نود، سهامداران شرکت مخابرات را دور هم جمع کنند و موافقت آنها را برای تبدیل وضعیت ایثارگران این وزارتخانه بگیرند.  

وی با بیان اینکه آقای پژمانفر به عنوان نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس مسئولیت پیگیری این پرونده را به عهده گرفت، عنوان کرد: البته  تا این لحظه پیگیری‌های صورت گرفته نتیجه‌ای را در بر نداشته است ولی با این حال بنده از این مسئله کوتاه نخواهم آمد و به جد خواستار پیگیری این استنکاف واضح از قانون خواهم بود.  

نماینده اصفهان در مجلس گفت:‌ روال قانونی این پرونده این است که مراتب استنکاف از قانون از سوی شرکت مخابرات باید در کمیسیون اجتماعی به تصویب اعضای این کمیسیون برسد و پس از آن به صحن مجلس ارجاع شود. با توجه به اتمام مدت زمان دو هفته‌ای که برای تعیین تکلیف این پرونده در نظر گرفته شده، به محض آغاز بکار مجدد مجلس، ما به شکل مکتوب از کمیسیون اصل نود پیگیر این پرونده خواهیم بود.

مقتدایی، با تاکید بر اینکه شرکت مخابرات تا این لحظه به هیچ عنوان زیر بار انجام تکلیف قانونی خود مبنی بر تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات نرفته است،  گفت: در صورت اعلام کمیسیون اصل نود مبنی بر عدم به نتیجه رسیدن پرونده در موعد مقرر، بنده به عنوان طراح خواستار به رای گذاشته شدن اعمال ماده ۲۳۴ خواهم شد تا در صورت تصویب در صحن، پرونده برای برخورد با خاطیان به قوه قضاییه ارسال شود.  

انتهای پیام

کد خبر 6280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =