کد خبر 6389
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

ابراهیمی:

تعداد تخت‌های ویژه بیمارستانی لرستان به یک تعادل رسیده است

تعداد تخت‌های ویژه بیمارستانی لرستان به یک تعادل رسیده است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد تخت‌های ویژه بیمارستانی لرستان به یک تعادل رسیده است.

به گزارش نمایندگان ما، یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی،  اظهار کرد: در شرق لرستان طی چند سال گذشته تعداد تخت‌های ویژه بیمارستان کم بود اما در حال حاضر ۷۰۰ تحت وجود دارد که نسبت به سال‌های قبل به یک تعادل رسیده است.

وی با اشاره به بیمارستان کوهدشت، افزود: بیمارستان قدیمی کوهدشت با توجه به نرم جمعیت و قدیمی بودن آن جوابگو نبود و بیمارستان دوم برای آن مصوب شد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس خاطرنشان کرد: بیمارستان دوم کوهدشت از قبل ۱۶۰ تختخوابِ که به ۲۵۰ تختخوابِ تبدیل و اعتباری برای آن گذاشته شده که در حال ساخت است.

ابراهیمی اضافه کرد: قبلاً مجوز بیمارستان کوچکی در رومشکان گرفته شد ولی هنوز فعال نشده است اما بیمارستان کوهدشت یکسال بوده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی بیان کرد: بیمارستان‌های کوهدشت و دورود ۱۶۰ تختخوابِ بودند که با رایزنی‌های که با وزارتخانه صورت گرفت تعداد تخت‌های آن‌ها افزایش یافت و در بودجه ۱۴۰۱ اعتبار آن‌ها پررنگ‌تر شده و در سفر ریاست جمهوری نیز برای آن‌ها پول گذاشته شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: انتظار می‌رود که پیمانکار و دانشگاه علوم پزشکی لرستان آن را پیگیری کنند که به سرعت کار پیش برود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 6389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =