کد خبر 6439
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

رضاخواه مطرح کرد

خودروهای بی کیفیت داخلی به قیمت خودروهای درجه یک خارجی

خودروهای بی کیفیت داخلی به قیمت خودروهای درجه یک خارجی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خودروسازان داخلی قیمت خودروهای درجه یک خارجی را از مردم دریافت می کنند اما خودروهای بی کیفیت و فاقد ایمنی به مردم تحویل می دهند.

مجتبی رضاخواه نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان ما، گفت: خودروسازان داخلی قیمت خودروهای درجه یک خارجی را از مردم دریافت می کنند اما خودروهای بی کیفیت و فاقد ایمنی به مردم تحویل می دهند.  

خودروهای داخلی نه تنها در بحث ایربگ، بلکه در سایر زمینه ها هم ضعف ها و مشکلات بسیاری دارند و عملاً آنچه دست مردم می رسد خودرویی ناایمن و بی کیفیت است.

سازمان ملی استاندارد و پلیس راهور باید به موضوع خودروهای ناایمن به صورت جدی تر ورود کنند و با عدم شماره گذاری این خودروها، پشتیبانی خود از حقوق مردم را نشان دهند.

صنعت خودروسازی کشور به یک صنعت مونتاژ کار تبدیل شده و کیفیت قطعات بسیار پایین است. چرا خودروسازها به جای اصرار برای شماره گذاری خودروهای ناایمن، قدمی در راه بهبود خدمات خود بر نمیدارند؟  

مسلماً اگر عزم جدی در خودروسازها برای بهبود خدمات و کیفیت مشاهده شود مورد حمایت تمامی نهادهای متولی امر در زمینه استاندارد و ایمنی نیز قرار خواهد گرفت لیکن تا زمانی که وضعیت به روال سابق باشد نباید انتظاری برای حمایت و پشتیبانی داشته باشند.

انتهای پیام

کد خبر 6439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =