کد خبر 6506
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

آزادیخواه بیان کرد

طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی

طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از تشکیل کارگروه مشترک مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی و رفع ایرادات طرح امنیت غذایی، خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسیدگی به طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی  در دستورکار آخرین جلسه کمیسیون متبوعش، قرار داشت، گفت: پس از تصویب و ارسال طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی   به شورای نگهبان از سوی شورا و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ایراداتی نسبت به این طرح مطرح شد که در جلسه اخیر با حضور مسئولانی از این ۲ نهاد این طرح مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه با حضور مسئولانی از شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس ایرادات طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی بررسی شد، افزود:در نهایت مقرر شد تا کارگروهی متشکل از برخی از اعضای کمیسیون کشاورزی و شورای عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ایجاد شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه در این جلسه با رای اعضای کمیسیون بنده، اعظمی، نوری قزلجه و محمود زاده برای حضور در کارگروه رفع ایرادات طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی انتخاب شدیم، گفت: مقرر شد این کارگروه مشترک، ایرادات این طرح را رفع و گزارش نهایی برای تصویب به کمیسیون ارائه شود.

حجت الاسلام آزادیخواه بیان کرد: پس از تهیه گزارش از سوی کاگروه مشترک درباره طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولید کشاورزی تصمیمگیری خواهد شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز (چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۰)قوه مقننه با کلیات طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی با ۱۹۶ رأی موافق، ۱۰ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۹ نماینده حاضر در صحن، موافقت کردند.

انتهای‌پیام

کد خبر 6506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =