کد خبر 6594
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

محبی نجم‌آبادی:

مجلس برای ثبت اطلاعات حقوق کارکنان در پاکنا ورود جدی داشته باشد

مجلس برای ثبت اطلاعات حقوق کارکنان در پاکنا ورود جدی داشته باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: ۲۵۰۰ دستگاه توجهی برای ثبت حقوق و دستمزد کارکنان خود در پاکنا نکرده‌اند که با این وضعیت نمی‌توان سیاست رفع تبعیض را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، بهروز محبی‌نجم‌آبادی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه ۲۴ خرداد مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره آخرین وضعیت ثبت اطلاعات کارکنان دستگاه‌ها در سامانه‌های ثبت حقوق و مزایا و پاکنا، گفت: ثبت اطلاعات کارکنان دستگاه‌ها در سامانه پاکنا و سامانه ثبت حقوق و مزایا باید به درستی انجام شود اما از ۴۷۳۱ دستگاه ۳۳۱۹ دستگاه یعنی حدود ۷۰ درصد فقط اطلاعات‌شان را ثبت کردند. ۲۵۰۰ دستگاه توجهی نداشتند با این وضعیت نمی‌توان سیاست رفع تبعیض را پیگیری کرد.

وی افزود: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ۴۴ درصد و شهرداری‌ها ۷ درصد عملکرد در سطح حقوق و دستمزد داشته‌اند. حال اینکه طبق قانون اگر حقوق و مزایا ثبت نشود نباید حقوقی پرداخت شده و لازم است که قطع شود. به این شرط قانون توجهی نمی‌شود.

به گفته محبی نجم آبادی، پایش اطلاعات ثبت شده هم ضروری است. باید مجلس ورود جدی داشته باشد تا قانون در مسیر ایجاد شفافیت در پرداخت‌ها به درستی اجرا شود.

انتهای پیام

کد خبر 6594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =