کد خبر 6607
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

سرمدی:

اجاره ها بیداد می کند و پروژه مسکن ملی هم پیشرفت قابل توجهی ندارد

اجاره ها بیداد می کند و پروژه مسکن ملی هم پیشرفت قابل توجهی ندارد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی از وضعیت اجاره مسکن در شهرستان های حوزه انتخابیه انتقاد کرد و گفت: پروژه مسکن ملی هم پیشرفت قابل توجهی ندارد.

کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر صمت گفت: شهرستان اسدآباد معروف به پایتخت حمل و نقل کشور است، اما در این شهرستان چندین هزار کامیون فرسوده وجود دارد که رانندگان زحمتکش توان نوسازی را ندارند، در این رابطه می طلبد به فریاد کهنه سواران کشور برسید که امروز برای تعویض وسیله کارشان مشکل دارند.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی در مورد اجرای قانون جهش تولید مسکن ادامه داد: وضعیت اجاره مسکن در شهرستان های حوزه انتخابیه مطلوب نیست و اجاره ها بیداد می کند و پروژه مسکن ملی هم پیشرفت قابل توجهی ندارد؛ همچنین کنارگذار شهر اسدآباد بیش از ۱۳ سال است شروع شده و علی رغم پیشرفت ۹۰ درصدی به بهره برداری نرسیده، این پروژه تاریخی کی قرار است به پایان برسد؟ زیرگذار موسی آباد هم چندین سال است نیمه کاره رها شده و تصادفات جرحی و فوتی و ایجاد مشکل برای مردم را در پی داشته، می طلبد به تعیین تکلیف این پروژه ها توجه شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ضمن تشکر از حضور شما در کنگره سید جمال الدین اسدآبادی در زمان حضورتان، وعده تکمیل یادمان سید جمال الدین اسدآبادی را دادید، اما علی رغم پیگیری های متعدد تاکنون اقدامی صورت نگرفته، در حالی که تکمیل یادمان تنها نیاز به کمتر از ۱۰ میلیارد تومان دارد، بنابراین انتظار می رود یادمان این مرد بزرگ به سرانجام برسد.

انتهای پیام

کد خبر 6607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =