کد خبر 6736
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

حاجی پور:

هنوز امکانات سازمان بهزیستی به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان آموزش و پرورش منتقل نشده است

هنوز امکانات سازمان بهزیستی به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان آموزش و پرورش منتقل نشده است

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به گزارش رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان در خصوص وضعیت این سازمان، گفت: با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص متولی‌گری آموزش و پرورش در زمینه مراکز مهدهای کودک و پیش دبستانی، اما هنوز امکانات سازمان بهزیستی به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان آموزش و پرورش منتقل نشده است.

به گزارش نمایندگان ما،رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی،در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: در نشست امروز رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان وزارت آموزش و پرورش جهت ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در کمیسیون آموزش حضور یافت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:  سازمان ملی تعلیم  و تربیت کودک، سازمان نوپا و جدیدی در وزارت آموزش و پرورش بوده که پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب ایجاد شد و نیاز به تقویت دارد و وظیفه تربیت کودکان مهد کودک و پیش دبستانی را دارد ولی متأسفانه چندان مورد حمایت بخش‌های مختلف قرار نگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه این سازمان باید مورد حمایت نهادهای مختلف دولت و حاکمیت قرار گیرد، افزود: سازمان بهزیستی مکلف است امکانات خود را به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک منتقل کند ولی تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ضمن تأکید بر تسریع در تدوین آیین‌نامه‌های لازم برای تقویت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک این سازمان را عهده‌دار نقش کلیدی در تعلیم و تربیت کودکان برشمرد و تأکید کرد: این سازمان که وظیفه پرورش و آموزش به کودکان پیش از ورود به دبستان را دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام

کد خبر 6736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =