کد خبر 6741
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

انتخابات اعضای هیئت رئیسه کمیسیون ها؛

حضور سه نماینده گلستان در ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون های مجلس

حضور سه نماینده گلستان در ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون های مجلس

در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون های مجلس شورای اسلامی، سه تن از نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در سال سوم فعالیت مجلس یازدهم در ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون های تخصصی قرار گرفتند.

به گزارش نمایندگان ما،در نخستین جلسه کمیسیون های تخصصی مجلس انتخابات اعضای هیئت رئیسه کمیسیون ها برگزار شد و بر اساس آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نمایندگان کمیسیون های تخصصی برای سومین سال فعالیت انتخاب و توسط اعضای هیئت رئیسه عضویت آنها تائید شد.

بر این اساس سه تن از نمایندگان مردم حوزه های انتخابیه ۶ گانه استان گلستان در هیئت رئیسه کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی قرار گرفتند که به نوعی می تواند زمینه ساز اتفاقات مثبت و مطالبه گری آنان در سطوحی بالاتر و خاص در مجلس بوده و در حوزه جذب و اختصاص بودجه به مناطق محروم استان گلستان نیز نقش مهمی ایفا کند.

در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی رحمت الله نورزی نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس اسلامی که سابقه نمایندگی از این حوزه انتخابیه در دوره های گذشته را نیز در کارنامه داشته و یکی از نمانیدگان پیشکسوت استان گلستان محسوب می شود به عنوان نائب رئیس اول این کمیسیون انتخاب و برای یک سال در این سمت معرفی شد.

در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون عمران نیز عبدالجلال ایری نماینده مردم غرب استان یعنی شهرستانهای بندرگز، کردکوی، گمیشان و بندرترکمن که در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی  و از مهر ۹۹ به جمع اعضای مجلس اضافه شده بود، با رای اعضای کمیسیون به عنوان سخنگوی این کمیسیون و عضو هیئت رئیسه انتخاب شد.

در انتخابات هیئت رئیسه کمیسون بهداشت و درمان نیز دکتر رضا آریان پور که متخصص و جراح قلب بوده و به نمایندگی مردم شرق استان گلستان یعنی شهرستانهای مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس حضور دارد به عنوان دبیر دوم کمیسیون بهداشت و درمان انتخاب و معرفی شد.

گفتنی است در سال گذشته علاوه بر رضا آریان پور و عبدالجلال ایری که یه عنوان سخنگو و دبیر کمیسیون های عمران و بهداشت و درمان فعالیت می کردند، غلامرضا منتظری نیز به عنوان نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی انتخاب شده بود که در سال سوم در جمع هیئت رئیسه حضور ندارد و رحمت الله نوروزی سومین نماینده گلستانی ها در جمع اعضای هیئت رئیسه کمیسیون های مجلس قرار گرفته است.

انتهای پیام

کد خبر 6741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =