کد خبر 6808
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

سنگدوینی:

مردم در بخش اجاره بها و ودیعه مسکن دچار مشکل شده اند/ قبل از چادرنشینی مردم فکری به حال بازار مسکن کنید

مردم در بخش اجاره بها و ودیعه مسکن دچار مشکل شده اند/ قبل از چادرنشینی مردم فکری به حال بازار مسکن کنید

نماینده مردم گرگان در مجلس در انتقاد به افزایش اجاره بها و ودیعه مسکن در شهرها از رئیس جمهور خواست تا قبل از اینکه مردم ناچار به چادرنشینی شوند، در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۱ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به علی نیکزاد ثمرین که ریاست مجلس را برعهده داشت، افزود: وزرای جهاد کشاورزی و نیرو برنامه ریزی کرده اند برق چاه های کشاورزی از ساعت ۱۲ و ۵ عصر هر روز قطع می شود، برای کمک به کشاورزان که تامین امنیت غذایی کشور را برعهده دارند، باید روی این ساعت تجدیدنظر شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم خطاب به وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: کشاورزان گلستانی ۶۳۰ هزار تن گندم تحویل دولت دادند اما تاکنون تنها ۲۱۰۰ میلیارد تومان به آنها پرداخت شده است و ۵ هزار میلیارد تومان باقی مانده است، بنابراین لازم است در پرداخت هزینه گندم کشاورزان و مطالبات کلزاکاران تصریح شود.

وی خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: مردم به خصوص دهک های پایین جامعه در بخش اجاره بها و ودیعه مسکن دچار مشکل شده اند، بنابراین لازم است قبل از اینکه مردم ناچار به چادرنشینی شوند، تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.

انتهای پیام

کد خبر 6808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =