کد خبر 6852
۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

نقدعلی:

دلالان و محتکران نرخ سیمان را تا سه برابر بالا بردند/ وزارت صمت با دلالان برخورد کند

دلالان و محتکران نرخ سیمان را تا سه برابر بالا بردند/  وزارت صمت با دلالان برخورد کند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: در بحث سیمان شاهد هستیم که قطعی برق بهانه ای را به دست دلالان و محتکران داده تا نرخ سیمان را تا سه برابر بالا ببرند، وزارت صمت و  نهادهای نظارتی باید با دلالان برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: از سفر رئیس جمهور به استان اصفهان تشکر می کنیم، این سفرهای استانی نشان می دهد که دولت مردمی بوده و به مشکلات مردم توجه دارد.

وی ادامه داد: سفرهای استانی رئیس جمهور امید را در دل مردم زنده می کند. باید اعتبارات استانی این سفر تخصیص داده شود.

نماینده خمینی شهر اظهار کرد: در بحث آب، رئیس جمهور مسائل کلی در نشست مطرح کردند که باید مصادیق عملی این بسته آبی دولت دیده شود.

نقدعلی در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد بیان کرد: سال گذشته یک درصد مالیات بر ارزش افزوده که باید به وزارت بهداشت تخصیص داده می شد محقق نشد و امسال نیز این قانون اجرایی نشده است. سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد باید زودتر این بودجه را تخصیص دهند.

نماینده خمینی شهر گفت: انتظار می رود مصوبات سفر رئیس جمهور پیرامون تشکیل فرمانداری ویژه شهرستان خمینی شهر، زودتر اجرایی گردد.

وی گفت: در بحث سیمان شاهد هستیم که قطعی برق بهانه ای را به دست دلالان و محتکران داده تا نرخ سیمان را تا سه برابر بالا ببرند، وزارت صمت و  نهادهای نظارتی باید با دلالان برخورد کنند. باید برای خرید تضمینی دام مازاد از دامداران نیز تدبیری اندیشیده شود.   

نقدعلی در پایان گفت:‌ از وزیر فرهنگ و ارشاد انتظار می رود در بحث حجاب جدیت لازم را به خرج دهد و باید جلوی هنجار شکنی گرفته شود.

انتهای پیام

کد خبر 6852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =