کد خبر 6864
۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

نگاهداری تاکید کرد

لزوم توجه به رویکرد چندبعدی ماموریت گرای برنامه های پیشنهادی برنامه هفتم توسعه

لزوم توجه به رویکرد چندبعدی ماموریت گرای برنامه های پیشنهادی برنامه هفتم توسعه

در شانزدهمین جلسه دبیرخانه برنامه هفتم توسعه مرکز پژوهش های مجلس بر لزوم توجه به رویکرد چندبعدی ماموریت گرای برنامه های پیشنهادی برنامه هفتم توسعه تاکید شد.

 به گزارش نمایندگان ما، شانزدهمین جلسه دبیرخانه برنامه هفتم توسعه سه‌شنبه (۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱) با موضوع بررسی احکام پیشنهادی برنامه هفتم توسعه با ارائه دفاتر مطالعات سیاسی و مطالعات اجتماعی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

شایان ذکر است در ابتدای جلسه، احکام پیشنهادی دفتر مطالعات سیاسی در دو حوزه سیاست خارجی با هدف «تقویت دیپلماسی اقتصادی» و سیاست داخلی با هدف «تقویت رویکردهای حاکم بر حمکرانی محلی و تمرکززدایی از نظام تصمیم¬گیری کشور» ارائه شد.

گفتنی است در ادامه این جلسه، دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز احکام پیشنهادی خود را به منظور ارتقا اعتماد و امید اجتماعی در ۴ محور «تقویت جامعه»، «ارتقای سلامت»، «کاهش فقر و محرومیت» و «ایجاد تعادل منطقه‌ای و کاهش نابرابری» ارائه کرد.

در ادامه این جلسه حاضران نظرات خود را نسبت به ارائه ها بیان کردند.

بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در پایان این جلسه مجددا نسبت به پایبندی به رویکرد چندبعدی ماموریت‌گرا و دوری از رویکرد برنامه‌ریزی جامع در ارایه پیشنهادهای دفاتر بخشی تاکید کرد و و مقرر شد تا دفتر اجتماعی ذیل این هدف نسبت به بازنویسی احکام پیشنهادی خود اقدام نماید.  

انتهای پیام

کد خبر 6864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =