کد خبر 6929
۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

ساعدی:

سپاه پاسداران تامین کننده اقتدار نظام اسلامی است

سپاه پاسداران تامین کننده اقتدار نظام اسلامی است

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس گفت: از تیم مذاکره کننده انتظار داریم آرمان های انقلاب را فراموش نکنند، آرمان های انقلاب خط قرمز نظام است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، قاسم ساعدی در نشست علنی امروز یکشنبه، ۵ تیر ماه مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید بهشتی و سالروز شهادت سردار علی هاشمی از فرماندهان دلاور جنگ تحمیلی گفت: آنان عاشقانه در هور ماندند تا هور زنده بماند اما هور امروز در بی تدبیری ها خشک شده است.

وی افزود: در ابتدا باید از رئیس جمهور بابت سفرهای استانی تشکر کنم که با اقشار مردم دیدار های صمیمانه دارد قدردانی کنم این اقدام قابل تقدیر است همچنین شروع دیپلماسی قوی با کشورهای منطقه نیز امری ستودنی است که انشاالله این روند تقویت شود واز تیم مذاکره کننده انتظار داریم آرمان های انقلاب را فراموش نکنند،آرمان های انقلاب خط قرمز نظام است و اگر سپاه نبود نظام نبود.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در حیات خلوت دنیای غرب تامین کرده است و خط قرمز ما این نهاد مقدس است و هیچ وقت بر آن معامله نخواهیم کرد و هرگونه معامله در این باره را محکوم می کنیم.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سابقه تاریخی خوزستان در انقلاب گفت:سرزمین ۶۳درصد از شهدا و ایثارگران و قلب تپنده اقتصاد کشور و تامین کننده ۷۰ درصد انرژی آیا باید در مجلس نادیده گرفته شود؟آیا نمایندگان انقلابی درد خوزستان را نمی دانند و باید مورد بی توجهی قرار بگیرد؟آیا از محرومیت خوزستان از زیر ساخت ها و گرفتاری های ناشی از ریزگرد ها که نفس پنج میلیون نفر را گرفته اطلاعی ندارید؟ 

ساعدی تصریح کرد: نمایندگان انقلابی،در سیاست گذاری ها به کدام یک از چالش های خوزستان به عنوان پایتخت غیرت جهان و محور مقاومت ایران اسلامی توجه کردید؟دشت آزادگان مورد بی مهری وزرات نفت قرار گرفته است و کارمندان و پرسنل آبفا خوزستان به ویژه دشت آزادگان و هویزه وضعیت اسفباری دارند همچنین بی آبی معیشت مردم را نابود کرده است.

انتهای پیام

کد خبر 6929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =