کد خبر 6144
۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

یادداشت؛

ترور؛ بن بست استکبار در مقابل پیشرفت و اقتدار همه جانبه ایران

ترور؛ بن بست استکبار در مقابل پیشرفت و اقتدار همه جانبه ایران

امروز اقتدار و توان موشکی سپاه لرزه بر جان دشمنان  انداخته است. دلیل این قبیل اقدامات بزدلانه تروریستی نیز همین امر می باشد. اما استکبار جهانی بداند ترور نه تنها نشان دهنده قدرت و پیروزی نیست بلکه نشانه استیصال و بن بستی است که در مقابل اراده قوی و مستحکم ملت ایران گرفتار آن شده است.

پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما- زهرا کریمی: عصر دیروز خبری در فضای مجازی دست به دست میشد که با انتشار اطلاعیه رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مهر تایید خورد. خبر کوتاه بود ولی تلخ: در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران، مدافع حرم سرهنگ پاسدار صیاد خدایی هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.  

قدرت نظامی ایران همواره موجب ترس و نگرانی دشمنان ایران بوده و هست. پیشرفت های سپاه پاسداران در زمینه فناوری دفاعی و نظامی کشور از دید هیچکس پنهان نیست و دوست و دشمن بر این موضوع اذعان دارند.

دشمن به گمان خود با ترور افراد شاخص و نظامیانی که در زمینه های فناوری دفاعی کشور نقش مهم و اساسی دارند همچون شهید حسن صیاد خدایی مانع رسیدن ملت ایران به اهداف متعالی خود می شود، غافل از اینکه این خونها موجب مصمم تر شدن اراده ملت و جوانان این مرز و بوم خواهد شد. همچنانکه در گذشته نیز چنین بوده است.

ترور، پدیده ی تازه ای نیســت؛ بلکه قرون متمادی است که بشر با ترور دست و پنجه نرم می کند. تاریخ آکنده از اقدامات تروریستی اســت که جان بیگناهان بیشماری را گرفته، زندگی آنان را به خطر انداخته، امنیت خاطرشــان را برهم زده و در زندگیشان اخلال ایجاد کرده است.

حوادث تروریستی در جهان امروز محصول امپریالیسم است. آمریکای جنایت کار و غده سرطانی صهیونیستی منبع و ریشه تروریسم می باشند و با این شیوه بزدلانه همواره درصدد ضربه زدن به اسلام و ایران هستند.
چراکه انقلاب اسلامی پایان مبارزه برای ملت ایران نبود بلکه آغاز راه مجاهدت و نبرد حق علیه باطل و مبارزه با استکبار جهانی است. بنابراین دشمنان کوردل هر گاه در مواجهه مستقیم با ایران اسلامی به موفقیت نمی رسند دست به اقدامات تروریستی می زنند.  

از همین رو بعد از انقلاب ۵۷ تا همین امروز در سکوت کامل مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر و مدعیان مبارزه با تروریسم، جمهوری اسلامی ایران همواره قربانی ترور و دشمنی و تحریم های ظالمانه و ناعادلانه بوده تنها به جرم اینکه خواستار استقلال و آزادی در پرتو اسلام می باشد.  

ایران و جامعه ایران با ترور بیگانه نیست و سالهاست که به واسطه ترس و بزدلی دشمنان قسم خورده اش، طعم نامردی و خنجر از پشت را در تمام میدانها چشیده است.  
ایران بارها و بارها داغدار جوانان، دانشمندان، علما و سربازانی شده است که تمام حیات خود را صرف آبادانی و آزادی ایران کرده اند. ولی هر قطره خون این شهیدان به پای انقلاب اسلامی موجب قویتر شدن ریشه های آن شده و خواهد شد.

حوادث دهه شصت و جوخه های ترور در آن سالها بسیاری از روحانیون شاخص و مبارزان و حتی مردم کوچه و خیابان را به افتخار شهادت نائل کرد. در دهه های بعد ترور دانشمندان هسته ای و موشکی، ترور نظامیان و سربازان انقلاب از صیاد شیرازی تا قاسم سلیمانی همه و همه از تجربیات ایران اسلامی در مواجهه با ترس و ضعف استکبار در مقابل مقاومت و ایستادگی ملت است. ملتی که داغ ۱۷ هزار شهید ترور را در دل دارد. حرارت این داغ روز به روز بیشتر می شود و موجب تسریع حرکت ملت بزرگ ایران در راه نیل به اهدافش خواهد شد. برخلاف آنچه که استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی از اینگونه اقدامات تروریستی در صدد رسیدن به آن هستند.  

پاسدار شهید حسن صیاد خدایی شهادتت مبارک باد جوانان ایران هرگز نخواهند گذاشت خون به ناحق ریخته تو پایمال شود. ملت ایران مصمم تر از گذشته و به برکت خون تو و یاران شهیدت به مبارزه با استکبار جهانی تا پیروزی نهایی ادامه خواهند داد.  

امروز ایران به برکت اراده جوانان انقلابی نیروهای مسلح همچون شهید صیاد خدایی در زمینه های مختلف از جمله تولید سلاح های نظامی به پیشرفته ترین تکنولوژی ها دست یافته به طوری که در ساخت انواع موشک، بالگرد، تانک، قایق و انواع تجهیزات نظامی و دفاعی به خودکفایی رسیده  و حتی به سایر کشورهای جهان صادر می کند.  

امروز اگر ایران اراده کند، می تواند حیفا و تل آویو را با خاک یکسان و نابود کند. امروز اقتدار و توان موشکی سپاه لرزه بر جان دشمنان  انداخته است. دلیل این قبیل اقدامات بزدلانه تروریستی نیز همین امر می باشد. اما استکبار جهانی بداند ترور نه تنها نشان دهنده قدرت و پیروزی نیست بلکه نشانه استیصال و بن بستی است که در مقابل اراده قوی و مستحکم ملت ایران گرفتار آن شده است.

انتهای پیام

کد خبر 6144

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =