کد خبر 7025
۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

لطفی:

گرانی مردم را رنج می‌دهد؛ من عذرخواهی می‌کنم

گرانی مردم را رنج می‌دهد؛ من عذرخواهی می‌کنم

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بررسی مسائل غیر ضروری در جلسات علنی مجلس، گفت: این روزها نمایندگان مجلس به دلیل گرانی ها نمی توانند در مراسمات شرکت کنند چراکه مردم می پرسند شما برای مهار گرانی چه کرده اید.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما،حسن لطفی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۸ تیر مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: امروز گرانی افسارگسیخته و تورم مردم را رنج می دهد. ما نمایندگان نمی توانیم در مراسم ها شرکت کنیم چرا که مردم از ما انتقاد می کنند و می پرسند چرا برای کنترل گرانی ها کاری نمی کنید؟ چرا در این شرایط مسائل غیر ضروری در دستور کار مجلس قرار دارد؟

وی در ادامه اظهار کرد: بنده از ملت ایران عذرخواهی می کنم که ما نتوانستیم به عنوان نماینده آنان آنچه حق آنان است را ادا کنیم. انتظار می رود هیات رئیسه مسائل مرتبط با معیشت مردم را حداقل برای یکبار هم شده در دستور کار قرار دهد تا تسکینی برای آلام مردم باشد. مسائل غیر ضروری نباید در دستور کار مجلس باشد.

انتهای پیام

کد خبر 7025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • اعتراض IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    1 0
    عملکرد و رفتار مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بازنشسته های شرکت مخابرات شرم آور و تاسف بار است که متاسفانه 6 ماه است بن خوار بار بازنشستگان مخابرات را واریز نکرده اند چرا؟ دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس تکلیف بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات را مشخص کنند قانون برای شکایت کردن و اعتراض کردن در اداره کار، دیوان عدالت اداری، دادگاه های، سایر دستگاه های قوه قضائیه و در کشور وجود دارد، اما متاسفانه پیگیری، بررسی، رسیدگی، عمل و اجرا نمی شود چرا؟
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    درود بر این نماینده با شهامت البته این یک حرف عادی و وظیفه یک نماینده است هر چند در کشور ما آن را با شهامت می‌دانیم چون بعضی نمایندگان از ترس اینکه در دوره بعد با شورای نگهبان مشکل پیدا نکنند جرات این حرفها را ندارند .