کد خبر 7048
۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

حاتمی:

وزیر جهاد شبکه مافیای پیرامون خود را پاکسازی کند

وزیر جهاد شبکه مافیای پیرامون خود را پاکسازی کند

نماینده مردم کلیبر در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: شبکه مافیای پیرامون خود را پاکسازی کنید، اینکه توزیع نهاده های دامی سروسامان نمی گیرد، علتش را در همین شبکه ها جستجو کنید، تلاش کنید به معنای واقعی وزیر باشید.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حسین حاتمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه خطاب به رئیس جمهور گفت: در سفرهای استانی بخشی از اعتبارات و تخصیص ها باید براساس میزان محرومیت ها باشد، پروژه ها تمام و نیمه تمام معمولا در شهرستان برخوردار می باشد، محرومیت را به مظلومیت تبدیل نکنید.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: شبکه مافیای پیرامون خود را پاکسازی کنید، اینکه توزیع نهاده های دامی سروسامان نمی گیرد، علتش را در همین شبکه ها جستجو کنید، تلاش کنید به معنای واقعی وزیر باشید. همچنین آهنگ کند انتصابات در مجموعه هلدینگ های اقتصادی باید اصلاح شود، به طوری که چندین هلدینگ با دو هیات مدیره و سرپرست اداره می شوند. آقای رئیس جمهور به دولتمردان خود یادآور شوید که رسالت اصلی آنها کشورداری است نه تجارت.

حاتمی خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: درد دل های برآمده از آه و فغان موکلان از زبان نمایندگان ملت را بشنوید. آبگرم متعلق و صدها انسان متضرر و مردم در این پرونده را بارها و بارها از این تریبون فریاد زده ام، به احترام شهید والامقام آیت الله بهشتی، مظلومیت ما را بشنوید.

انتهای پیام

کد خبر 7048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =