کد خبر 10686
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

حسین زاده در تذکری مطرح کرد

کمی از بودجه‌ای که برای رفع عطش خود از قدرت کنار گذاشته‌اید برای غیزانیه بگذارید

کمی از بودجه‌ای که برای رفع عطش خود از قدرت کنار گذاشته‌اید برای غیزانیه بگذارید

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر می‌خواهید عدالت را اجرا کنید باید جای حقوق کارمندان و کارگران زحمتکش را با مدیران نجومی‌بگیر عوض کنید.

به گزارش نمایندگان ما، حسین حسین زاده عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس، بیان کرد: کمی از بودجه‌ای که برای رفع عطش خود از قدرت کنار گذاشته‌اید برای غیزانیه بگذارید. آنها در بستر مرگ زندگی می‌کنند. از سوی دیگر به بیمه سرمازدگی، استمهال وام کشاورزی و عرضه نهاده‌های دامی به دامداران با توجه به ارزانی قیمت گوشت توجه شود.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر صنعت، بیان کرد: پراید ۲۰ میلیونی به ۲۵۰ میلیون رسیده است. اگر نمی‌توانید آن را تولید کنید ساخت خودرو را به سپاه بدهید که هم می‌دانند و هم می‌توانند. اگر می‌خواهید عدالت را اجرا کنید باید جای حقوق کارمندان و کارگران زحمتکش را با مدیران نجومی‌بگیر عوض کنید تا ببینید چقدر در مسئولیت خود باقی می‌مانند.

نماینده مردم لارستان در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: هر چه سریعتر به موضوع رتبه‌بندی و تعیین تکلیف معلمان مهرآفرینان بپردازید.

انتهای پیام

کد خبر 10686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =