کد خبر 7531
۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

محمدنژاد:

واردات برنج نتیجه ای جز مقابله با برنجکاران و کشاورزان ندارد

واردات برنج نتیجه ای جز مقابله با برنجکاران و کشاورزان ندارد

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه زمزمه هایی به گوش می رسد که برنج آلوده و بی کیفیت وارد کشور می شود، گفت: معنی مفهومی آن اقدام مقابله با برنجکاران و کشاورزان است. با توجه به هزینه بالای تولید برنج باید این محصول بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، پرویز محمدنژاد قاضی محله نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه ۲ مردادماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: همانطور که بارها تذکر دادیم، ساختار تشکیلاتی شما سیستمی نیست و تا زمانی که نتوانید سیستم را درست کنید، اگر هزاران هزار میلیارد تومان و هزاران میلیارد دلار هم وارد کشور شود، برنامه ها به هدف نخواهد رسید. به وضعیت ساختار و تشکیلات اجرایی رسیدگی کنید.

نماینده مردم لنگرود در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر ارشاد عنوان کرد: آقای وزیر مهمترین حلقه ارتباطی مسئولان و مردم، رسانه و رسانه ای ها هستند، اما هم اکنون به این باور رسیده اند که هیچ پشتیبانی ندارند، از دشمن یاد بگیرید که چگونه از رسانه استفاده کرده و به اهداف منحوس خود دست می یابد!

وی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ضمن تشکر از موفقیت در برخی از محورها، متاسفانه در حوزه برنجی که با رنج استحصال می شود، زمزمه هایی به گوش می رسد که برنج آلوده و بی کیفیت وارد کشور می شود و معنی مفهومی آن اقدام مقابله با برنجکاران و کشاورزان است. با توجه به هزینه بالای تولید برنج باید این محصول بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

محمدنژاد در تذکری به وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: از مدیریت سنتی و قالب قبلی خارج شوید، گویا علاقه ای برای تغییر در حوزه مدیریت و کارکرد و عملگرایی ندارید، مهارت اندوزی و مهارت ورزی در آموزش و پرورش فراموش شده و قالب موسسات فنی و هنرستان ها از مزیت امکانات خوب برخوردار نیستند.

وی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: اگر بخواهیم به مسیرهای ثروت، گردشگری، مناطق مختلف و... دسترسی داشته باشیم، باید زیرساخت راه را فراهم کنیم، در حال حاضر کنارگذار لنگرود مدت هاست علی رغم بازدید مسئولان ناتمام به حال خود رها شده و توجهی به آن نمی شود. ۹۰ درصد راه های ارتباطی لنگرود بدون دسترسی از حیث انتفاع خارج شده اند. امروز بزرگترین نارضایتی از مجموعه راه و شهرسازی است.

انتهای پیام

کد خبر 7531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =