کد خبر 7079
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

مرادی:

مسئولان در حال تلاش برای وصل برق و تلفن مناطق زلزله‌زده هرمزگان هستند

مسئولان در حال تلاش برای وصل برق و تلفن مناطق زلزله‌زده هرمزگان هستند

نماینده مردم بندرعباس و خمیر در مجلس از وقوع ۲ زلزله و ۲۰ پس لرزه در بندر خمیر و روستاهای این شهر و بندر لنگه خبر داد و افزود: محدوده‌ای که زلزله در آن رخ داده است با قطع برق و تلفن روبرو شده‌اند و مسئولان در تلاش هستند تا این مشکلات را برطرف کنند.

به گزارش نمایندگان ما، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس و خمیر در مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات زلزله ۶.۱ ریشتری بندرخمیر که در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین رخ داده است، گفت: در این منطقه ۲ بار زلزله رخ داده است که یکی در ساعت ۲ و ۲ دقیقه بامداد و دیگری ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه بامداد رخ داده است و مرکز آن نیز در محدوده شهر خمیر بوده است.  

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در پی وقوع این زلزله بیشترین خسارات به منازل مسکونی روستاهایی که در محدوده بندر لنگه قرار دارند اعم از سایه خوش، کنخ و کوشک وارد شده است.

وی تصریح کرد: به دنبال وقوع این زلزله ۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۴۴ نفر هم مصدوم شده‌اند. ضمن اینکه عوامل امدادرسان همچون اورژانس و هلال احمر از همان دقایق اولیه پس از وقوع زلزله در این مناطق مستقر شده‌اند، همچنین بیمارستان‌های این منطقه در حالت آماده باش هستند و خدمات‌رسانی به مردم آسیب‌دیده نیز با سرعت در حال انجام است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون محدوده‌ای که زلزله در آن رخ داده است با قطع برق و تلفن روبرو شده‌اند و مسئولان در تلاش هستند تا این مشکلات را برطرف کنند اما عبور و مرور در جاده‌ها برقرار بوده و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تاکنون شاهد بروز بیش از ۲۰ پس لرزه در این منطقه بوده‌ایم و همچنان احتمال مشاهده پس لرزه‌های بیشتر نیز وجود دارد.

انتهای پیام

کد خبر 7079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =