کد خبر 7319
۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷

شریعتی:

وزیر نیرو به سوالات نمایندگان در کمیسیون انرژی پاسخ داد

وزیر نیرو به سوالات نمایندگان در کمیسیون انرژی پاسخ داد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نیرو در جلسه امروز این کمیسیون و پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس، بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون به بررسی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزیر نیرو اختصاص یافت. همچنین بررسی درخواست تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروندان و انتخاب عضو ناظر کمیسیون انرژی در شورای عالی انرژی نیز  از دیگر مواردی بود که در دستور کار جلسه امروز کمیسیون انرژی قرار داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: در خصوص سوال از وزیر نیرو، با توجه به توضیحاتی که وزیر نیرو دادند و فرصتی که از سوی سوال کنندگان برای بررسی و حل مسائل به وزیر داده شد، هیچ سوالی به صحن مجلس ارجاع نشد. در بحث تحقیق و تفحص از اروندان مقرر شد کمیته مشترکی بین کمیسیون انرژی و شرکت ملی نفت تشکیل شود تا نکات درخواست کننده تحقیق و تفحص مورد رسیدگی قرار گرفته و در نهایت گزارش آن به صحن کمیسیون بیاید و رای گیری در خصوص تحقیق و تفحص به آینده موکول شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقایان آقاجری و ورناصری به منظور معرفی به صحن مجلس در جهت عضویت در شورای عالی انرژی انتخاب شدند. در نهایت با رای نمایندگان یکی از این افراد برای عضویت در شورای عالی انرژی در دو سال آینده انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 7319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =