کد خبر 735
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

فلاحی:

امروز به برکت خون شهیدان، دشمنان از این مرز و بوم واهمه دارند

امروز به برکت خون شهیدان، دشمنان از این مرز و بوم واهمه دارند

نماینده مردم همدان در مجلس،گفت: امروز به برکت خون مطهر شهیدان، دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از کشور و مردم ما واهمه دارند.

به گزارش نمایندگان‌ما، احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس، در یادواره شهدای پایگاه شهید مردانی با اشاره به این که نعمت بزرگ شهادت را خدای متعال به بندگان خاص و مخلص خود عنایت می فرماید، اظهار داشت:گفت: به برکت شهادت و حماسه شهیدان، در جامعه اسلامی شاهد حیات و عزت و عظمت هستیم و اگر می خواهیم این عزت و عظمت تداوم یابد، نباید بگذاریم که فرهنگ و روحیه شهادت طلبی در جامعه ما کمرنگ شود.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  افزود: امروز به برکت خون مطهر شهیدان ، دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از کشور و مردم ما واهمه دارند چرا که می دانند با ملتی روبرو هستند که شهادت افتخار اوست و به تاسی از سیره سیدالشهدا(ع) مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح می دهد.

 فلاحی با اشاره به جایگاه ویژه ای که خداوند برای شهدا قرار داده است افزود: شهادت مرگی از راه کشته شدن است، که شهید آگاهانه و بخاطر هدف مقدس و به تعبیر قرآن ((فی سبیل الله)انتخاب می کند.

وی گفت: حیات شهیدان و زنده بودن آنها سعادتمندی است که همه مؤمنان از آن بهره مند خواهند شد. از طرفی برخی از مردم تصور می کردند که کسانی که در راه خدا جهاد می کنند و به شهادت می رسیدند، نابود شده و از بین رفته اند، به همین جهت قرآن کریم برای زدودن چنین تصوری می فرماید: کسانی که در راه خدا کشته می شوند، زنده اند، و نزد پروردگار خویش از روزی بهره مند می شوند. 

 فلاحی تصریح کرد: شهدای ما وصل به مکتب عاشورا شدند و عاشورا مکتب انسان ساز در همه عالم است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 735

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =