کد خبر 7392
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

آزادی خواه در نطق میان دستور:

دوران اصولگرایی و اصلاح طلبی سر آمده است

دوران اصولگرایی و اصلاح طلبی سر آمده است

نماینده مردم ملایر در مجلس با تأکید بر اینکه در فرهنگ غنی غدیر علی ابن ابی طالب، افراط و تفریط هردو باطل هستند، گفت: غدیر محور اخوت و وحدت جامعه اسلامی بوده و در تمدن بلند امیرالمونین دوران اصولگرایی و اصلاح طلبی سر آمده است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه ۲۵ تیرماه) مجلس در نطق میان دستور خود ضمن تبریک عید غدیر، این عید فرخنده را روز اکمال دین، نعمت و روز رضایت الهی برشمرد و گفت: بسیاری از اندیشمندان بزرگ از همه فرق و مذاهب اسلامی، واقعه غیر قابل انکار غدیر را بیان کرده و به آن اذعان داشته‌اند.

وی اضافه کرد: غدیر محور اخوت و وحدت جامعه اسلامی بوده کما اینکه علی ابن ابی طالب نیز محور وحدت بوده و اکمال و اتمام دین مرهون حضرت علی (ع) است.

نماینده مردم ملایر در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غدیر و صاحب غدیر، تنظیم گر و هدایت کننده است، افزود: در فرهنگ غنی غدیر علی ابن ابی طالب، افراط و تفریط هردو باطل هستند؛ در تمدن بلند امیرالمونین دوران اصولگرایی و اصلاح طلبی سر آمده است.

آزادی خواه با اشاره به خطبه‌ای از نهج البلاغه، گفت: این همان نگاه انقلابی است که ولی جامع الشرایط فقیه زمان همگان را به آن طریق توصیه کرد. فریاد از افراط و تفریط! هوار از دست تندروی و کندروی؛ که اسلام هرچه کشید یا از افراط بود یا از تفریط.

وی در ادامه چند نکته در خصوص ملایر قهرمان، شهر جهانی انگور، شهر جهانی مبل و منبت، شهر ملی مروار و شهر دلاوران ایثار و شهادت گفت و خطاب وزیر صمت، تصریح کرد: موضوع شرکت‌های بافتینه و بافتسان  را حضورا خدمت شما عرض کردم اسپان باند و ملت بالون(پارچه های اولیه تولید ماسک) را در دو سال کرونا تهیه کردند، لذا انتظار است کماکان جز گروه کالایی ۴ و مشمول ممنوعیت واردات کالای مشابه قرار گیرند که این موضوع همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

آزادی خواه خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: راه اسلامشهر آق گل که مسیر بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان ملایری است عملاً به قتلگاه تبدیل شده، و انتظار علاج دارم.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی وزیر جهاد کشاورزی، گفت: دره جوزان ملایر، مدال آور بین المللی جهانشهر انگور است، از شما انتظار دارم برای ارتقای کیفیت وضعیت آن تدبیری انجام دهید.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به وزیر نیرو نیز گفت: شبکه فاضلاب شهرستان‌های ملایر، ازندریان، جوکار، ثامن، زنگنه و اسلامشهر آق گل سال‌هاست نیمه تمام باقی مانده و منتظر اقدام شرکت آب و فاضلاب است.

وی خطاب به وزیر صمت و میراث فرهنگی گفت: صنعت مبلمان که که صنعت بومی و هنر دستی هنرمندان کشور بوده و ۸ درصد اقتصاد یا اشتغال کشور را به خود اختصاص داده با بالا رفتن لحظه به لحظه قیمت مواد اولیه مثل چوب و چسب با مشکلات عدیده مواجه شده است انتظار است سریعا اقدام فرمایید.

آزادی خواه اضافه کرد: اعتقادم این است که زیر چتر غدیر علی ابن ابی طالب و با تقویت بنیه وحدت جامعه اسلامی، بتوانیم جامعه اسلامی نسبت به امروز برای جامعه اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام

کد خبر 7392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =