کد خبر 7634
۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

حاجی‌بابایی مطرح کرد

تصویب لایحه بودجه با افزایش اعتبارات استان‌ها

تصویب لایحه بودجه با افزایش اعتبارات استان‌ها

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: لایحه بودجه پیشنهادی دولت در مجلس با سه تغییر به تصویب نمایندگان مردم رسیده است.

به گزارش نمایندگان ما، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی با انتشار جدول بودجه ابلاغ شده از سوی دولت به استان های کشور در سال ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران، تأکید کرد: اولین تغییر در لایحه بودجه ۱۴۰۱ تقدیمی از دولت به مجلس این بود که به همه استان‌های کشور مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از محل ۳ درصد از فروش نفت، بالسویه اضافه شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: دومین تغییر جدول پیشنهادی دولت در مجلس افزایش مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۴ به همه استان‌های کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سومین تغییر در جدول پیشنهادی دولت، افزایش مبلغ  ۲۰ میلیارد تومان با توجه به تعداد نماینده مجلس در استان‌های کشور بوده است. در واقع اگر استانی شش نماینده در مجلس دارد، معادل ۱۲۰ میلیارد تومان و اگر استانی ۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، ۱۸۰ میلیارد تومان به بودجه آن استان افزوده شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: در مواردی که اشاره شد، هیچ استانی استثناء نیست و همه تغییرات براساس این موارد بالسویه در جدول اعتبارات استان‌های کشور افزایش یافته و در نهایت با تصویب نمایندگان مردم در مجلس نهایی شده است.

وی تأکید کرد: لیست ارائه شده نیز آخرین مصوباتی است که از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت برای اجرا ابلاغ شده و هر سه مورد مصوبه مجلس است و هیچ تغییری غیر از این سه مورد در بودجه استانی وجود ندارد و این جداول با امضای رئیس مجلس به دولت ابلاغ شده است.

 تصویب لایحه بودجه با افزایش اعتبارات استان‌ها

 تصویب لایحه بودجه با افزایش اعتبارات استان‌ها

انتهای پیام

کد خبر 7634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =