کد خبر 7664
۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

حسینی:

باید از شرکت‌های تولید کننده داخلی در امر واکسن حمایت شود

باید از شرکت‌های تولید کننده داخلی در امر واکسن حمایت شود

نماینده مردم خدابنده در مجلس با انتقاد از عملکرد مدیران ارشد سازمان غذا و دارو گفت: باید از شرکت‌های تولید کننده داخلی در امر واکسن حمایت شود.

به گزارش نمایندگان ما، سید البرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد سازمان غذا و دارو در حوزه توزیع دارو در استان ها، اظهار داشت: با توجه به اینکه مجلس در زمان بررسی بودجه، ارز ترجیحی درباره دارو را حذف نکرد، انتظار می رفت مشکلاتی برای تامین دارو به وجود نیاید.

وی ادامه داد: شرایط فعلی در حوزه دارو به گونه‌ای شده که تنها بخش خاصی نفع می برد و خدماتی به مردم داده نمی شود به طوری که مردم گرفتار تامین دارو هستند و این گرفتاری، بیشتر شامل بیماران خاص می شود.

حسینی با انتقاد از نحوه اجرای طرح دارویار گفت: مجلس پشتیبان طرح های ملی و موثر است اما با این نحوه اجرا، داد همه مردم در حوزه دارو در آمده و اگر قرار بر اصلاحات اقتصادی است، باید صادقانه با مردم حرف زد تا مشکلی حل شود نه اینکه به مشکلات اضافه شود.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه انتظار می رود از شرکت های تولید کننده داخلی در امر واکسن حمایت شود، بیان داشت: عملکرد مدیران ارشد سازمان غذا و دارو در حوزه دارو ضعیف بوده و داد مردم را درآورده است چراکه هم اکنون علی رغم دادن یارانه دارو و حمایت دولت، دارو به دست مردم نرسیده و حتی یا فرض پیدا شدن، گران شده است؛ این یعنی یک جای کار، ایراد بزرگ دارد که اصل این انتقادات هم به عملکرد مسئول اصلی سازمان غذا و دارو برمی گردد.

انتهای پیام

کد خبر 7664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =