کد خبر 7894
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

آصفری مطرح کرد

استفاده از ظرفیت گروه های جهادی برای بازسازی منازل آسیب دیده بر اثر سیل

استفاده از ظرفیت گروه های جهادی برای بازسازی منازل آسیب دیده بر اثر سیل

نماینده مردم اراک در مجلس تاکید کرد: باید در دو ماه باقی مانده تا فصل سرما منازل آسیب دیده بر اثر سیل بازسازی شود و میتوان از ظرفیت گروه های جهادی نیز در این مسیر بهره برد.

به گزارش نمایندگان ما، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد فرماندهی پاسخ به بحران استان مرکزی با اشاره به خسارات ناشی از سیل اخیر در این استان، بیان کرد: بخشی از خانه های مردم در سیل اخیر از بین رفته است و دو ماه دیگر هوا سرد می شود، باید در این مدت هر کاری که امکان دارد برای بازسازی منازل مردم انجام گیرد. برای بازسازی منازل مردم پیش از فصل سرما بهتر است به جای جذب پیمانکار و طی تشریفات، از گروه های جهادی استفاده شود تا کار با سرعت پیش رود و مردم هرچه زودتر اسکان داده شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: بخشی از این اقشار آسیب دیده، تحت پوشش کمیته امداد هستند، از طرفی هزینه ها بسیار بالاست و باید هر چه سریعتر تامین اعتبار لازم صورت پذیرد تا این خسارت ها جبران شوند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استفاده از ظرفیت موکب داران برای خدمات رسانی به مردم آسیب دیده در سیل، بیان کرد:موکب داران در روستاهای خسارت دیده در حال خدمت رسانی هستند و باید با سازماندهی مناسب از این ظرفیت حداکثر بهره برداری صورت پذیرد.

انتهای پیام

کد خبر 7894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =