کد خبر 8148
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

موسوی:

مشکل مالکیت ۳۰ ساله در ۱۰ نقطه از اراضی در لامرد و مُهر مرتفع شد

مشکل مالکیت ۳۰ ساله در ۱۰ نقطه از اراضی در لامرد و مُهر مرتفع شد

نماینده مردم شهرستان های لامرد گفت: با تشکیل کارگروهی با حضور کارشناسان سازمان زمین و مسکن مشکل مالکیت۳۰ ساله در ۱۰ نقطه از اراضی در لامرد و مُهر مرتفع شد.

به گزارش نمایندگان ما، سید موسی موسوی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی به همراه ارسلان مالکی عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و فرمانداران شهرستان های لامرد و مهر روز پنجشنبه در نشستی به منظور تعیین تکلیف وضعیت مالکیت برخی اراضی در این دو شهرستان، حضور یافت.

در این نشست ضمن تأکید بر ضرورت هماهنگی و تعامل بیش از پیش دستگاه‌های متولی در بررسی و رفع مشکلات اراضی مورد نظر، تسریع در تعیین تکلیف مالکیت این اراضی و موقعیت مکانی منازل مسکونی واقع در منطقه را در دستور کار اعضای این کارگروه قرار گرفت.

حل مشکلات ۳۰ ساله مالکیت برخی اراضی در شهرستان های مهر و لامرد


این نماینده مجلس، ضمن تاکید بر لزوم انجام تعهدات و وظایف ذاتی هر کدام از دستگاهها و ادارات در این خصوص،   درخواست کرد که در انجام وظایف قانونی حسب مسئولیت ذاتی خود تلاش کرده و راهکارهای اجرایی و پتانسیل‌های عملیاتی دستگاه متنوع خود را جهت رفع مشکل موجود و ساماندهی وضعیت مالکین اراضی منطقه اعلام نمایند.

در ادامه این جلسه و پس از بررسی و رفع ایرادات و مشکلات بر اساس قوانین و تبصره های قانونی موجود و همچنین اعلام برخی تخفیفات خاص در دو شهرستان، اکثریت مشکلات مالکیت زمین ها و منازل مسکونی مردم مرتفع و مقرر شد در آینده ای نزدیک با صدور اطلاعیه های مربوطه به اطلاع مردم رسیده شود.

لازم به ذکر است برخی از مالکین بیش از ۳۰ سال است مشکل مالکیت دارند.

شهرستان های لامرد و مهر در فاصله ۳۶۵ و ۳۳۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارند.

انتهای پیام

کد خبر 8148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =