کد خبر 819
۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

جدی:

وزرای پیشنهادی خودسازی معنوی را در نظر نمی‌گیرند

وزرای پیشنهادی خودسازی معنوی را در نظر نمی‌گیرند

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس خواستار توجه ویژه تمامی وزرا به وظایف اقتصادی خود از جمله تأمین نیازهای اساسی زیرمجموعه‌های خود شد.

به گزارش نمایندگان ما، علی جدی نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس، در نشست علنی مجلس نوبت صبح امروز (سه شنبه، 2 شهریور ماه) شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با اشاره به اصول 110 و 43 این قانون گفت: متأسفانه برنامه‌های وزرای پیشنهادی با سیاست‌های اصلی نظام مغایرت دارد و آنها باید میزان نزدیکی برنامه‌های خود با این سیاست‌ها را اعلام می‌کردند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بر اساس اصل 44 وظایف اقتصادی وزرا تبیین شده و وزارتخانه‌ها باید نسبت به تأمین نیازهای اساسی از جمله مسکن، معیشت، خوراک و آموزش به خصوص در حوزه کارمندان خود را در نظر بگیرند و برای مثال صرفا وزیر راه، مسئول تأمین مسکن نبوده و هر وزیری باید برای زیرمجموعه خود این مهم را در نظر داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با اشاره به بند (3) اصل (44) قانون اساسی که هر فردی باید فرصت و توان کافی برای خودسازی داشته باشد، خاطر نشان کرد: متأسفانه وزرای پیشنهادی خودسازی معنوی و ارتقاء روحیه کارمندان حوزه خود را در نظر نمی‌گیرند و این موضوع به عنوان یک حلقه مفقوده است که وزرا باید به آن توجه کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =