کد خبر 835
۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

بابایی کارنامی:

بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی باید منطبق بر واقعیت باشد

بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی باید منطبق بر واقعیت باشد

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس تاکید کرد: بررسی برنامه وزرای پیشنهادی منطبق بر واقعیت باشد.

به گزارش نمایندگان ما، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس، در نشست علنی امروز (سه شنبه، 2 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل 3 قانون اساسی، گفت: اخطار من خطاب به هیات رئیسه و محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور است که از استان مازندران فردی در جایگاه اصلی کابینه دولت انتخاب نشده است در صورتی که در دولت های گذشته یکی از فرهیختگان این استان انتخاب می شد.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس قانون آئین نامه داخلی، قانون اساسی، اسناد بالادستی، بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی باید منطبق بر واقعیت ها باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از اساتید واقعیت های روز دانشگاه ها را رصد می کنند، بیان کرد: توقع داریم همکاران در بیان نظراتشان واقعیت ها را رعایت کنند چرا که اینجا مجلس است و سوگند خورده ایم براساس واقعیت ها برای ملت ایران تصمیم گیری کنیم، از سوی دیگر دانشگاه مرجع و نقطه اصلی زندگی است و باید فردی توانمند برای این وزارت انتخاب شود.

نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این اخطار گفت: اخطار و تذکر باید به هیات رئیسه باشد بنابراین دوستان رعایت کنند در موافقت و مخالفت صحبت نکنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =