کد خبر 7395
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

بابایی کارنامی:

چه کسی پاسخگوی تورم افسارگسیخته بازار است؟

چه کسی پاسخگوی تورم افسارگسیخته بازار است؟

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس با بیان اینکه چه کسی پاسخگوی تورم افسارگسیخته بازار است، خطاب به وزیر اقتصاد و مخبر معاون اول رئیس جمهور، گفت: متولی اقتصادی کشور چه کسی است؟

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، علی بابائی کارنامی نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (شنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: تا کی باید شاهد عدم اجرای قوانین مترقی همچون رتبه بندی معلمان، همسان سازی حقوق بازنشستگان و تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی دولت و شهرداری ها باشیم لذا از شما توقع داریم در این مسیر کمک کنید تا فضای عادلانه در کشور شکل بگیرد.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، افزود: آقای وزیر تا کی باید شاهد تضییع حقوق کشاورزان مازندران به بهانه حفظ کاربری زمین و حفظ منابع طبیعی و محیط زیست باشیم. همچنین کشاورزان ۴۰ ساله و صاحبان زمین کشاورزی را آواره کرده اید لذا باید جفایی که در حق آن ها شده جبران شود. ضمن آنکه جبران کمبود آب کشاورزی، کشاورزان مازندران را توقع داریم.

وی ادامه داد: آقایان دکتر مخبر و خاندوزی؛ متولی امور اقتصادی کشور کیست؟، چه کسی پاسخگوی تورم افسارگسیخته بازار است؟ آیا اطراف شما کسانی که به نان شب نیاز دارند و حداقل درخواست آن ها این است وجود دارد؟

بابایی کارنامی در ادامه خطاب به وزیر ورزش و جوانان، بیان کرد: آیا می دانید ساری و مازندران که در ۳ ماهه اول سال ۱۵۰ مدال بین المللی تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است هیچ متولی برای حمایت از ورزشکاران ندارد، لذا باید از شما پرسید متولی حمایت از این ورزشکاران کیست و آیا می دانید تیم های شهروند و ستارگان و تکواندو به دلیل سوءمدیریت آواره شده اند، مگر شما وزیر ورزش این کشور نیستید چرا یک سفر به این شهرستان نداشته اید.

انتهای پیام

کد خبر 7395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =