کد خبر 2825
۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

بابایی کارنامی:

مازندران مدیران باتجربه، فساد ستیز، باسواد، جهادی و انقلابی دارد

در مازندران قحط الرجال نیست
مازندران مدیران باتجربه، فساد ستیز، باسواد، جهادی و انقلابی دارد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: ما مازندرانی های اصیل به قیم نیاز نداریم، در مازندران قحط الرجال نیست، مازندران صاحب علما، فضلا و دانشمندان و مدیران قوی در سطوح عالیه است مازندران لشکر همیشه سرافراز خط شکن ۲۵ کربلا را مثل گذشته دارد مازندران مدیران باتجربه، فساد ستیز، باسواد، جهادی و انقلابی در سطوح استانی و ملی را دارد که می توانند سربازان واقعی انقلاب، نظام و ولایت باشند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، علی بابایی کارنامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان گفت: تقدیر و تشکر می کنم از رئیس جمهور، حضرت آیت الله رئیسی که با اقدامات موثر و سازنده و حضور میدانی در بین مردم باعث دلگرمی مردم در جهت حل مشکلات آنان شده است. این حرکت انقلابی و جهادی یعنی راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، این حرکت یعنی سرباز واقعی نظام و ولایت بودن، این حرکت یعنی با مردم بودن و برای مردم بودن. باید همه مسئولین و دولتمردان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اینگونه عمل کنند اما این اقدامات با عنایت به مشکلات و بی توجهی دولتهای قبلی کافی نیست.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس بیان کرد: بحث تحصیل، اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان از مهمترین مشکلات موجود است باید در این زمینه ها برنامه ریزی جدی و اساسی صورت گیرد. تورم و گرانی افسارگسیخته کالاها و خدمات چه زمانی کنترل می شود، دست دلالان و کاسبان و عوامل بی ثباتی بازار کی قطع می شود.

وی ادامه کرد: آقای رئیس جمهور ملت به شما رای دادند و به شما هم اعتقاد دارند و هم اعتماد دارند ولی واقعا منتظر اقدامات انقلابی و جهادی شما برای حل مشکلات هستند. شهید بهشتی می فرماید آفت انقلاب اسلامی این است که دچار بازیگرانی باشد که اسلام، انقلاب و هر چیزی را دکان کنند، دکان قدرت، ثروت، شهرت و دکان ریاست متاسفانه در دولت ها کم نیستند اما ما اعتقاد راسخ داریم که حضرت عالی با الهام گیری از اصول و راه شهدا و امام شهدا و بهره مندی از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری با همه این آفت ها و مسائل احتمالی قاطعانه مبارزه خواهید کرد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: دهیارای ها و شوراهای اسلامی روستاها که سربازان گمنام خدمت در روستا هستند در واقع مظلوم واقع شده اند و بعد از رای گیری و انتخابات هیچ توجهی به آنها نمی شود کما اینکه از حداقل اعتبارات و امکانات محروم هستند.  در بحث کشاورازان و مشکلات خرید محصولات و تامین سوخت و نهاده های کشاورزی باید گفت که در واقع کشاورزان سربازان اقتصادی نظام و تامین کننده مایحتاج و ارزاق عمومی ایران اسلامی در شرایط سخت هستند اما مغفول مانده اند.

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: آیا می دانید جنگل یعنی تولید ثروت؟ بیش از ۳۰ درصد از جمعیت استان مازندران یعنی روستاهای جنگل نشین آواره وطن شده اند تا جایی که متاسفانه از ظرفیت جنگل حتی از ظرفیت درختان شکسته و افتاده و خزه های کلم و کاشن و دیگر ثروت های خدادادی را به منفع مردم استفاده نکرده ایم. ، بهره برداری جنگل توسط بهره برداران سود جو همراه با برنامه و اصول نبوده و مردم روستا نشین را در حصار قرار داده اند.

وی با اشاره به بی عدالتی در توزیع اعتبارات ملی و استانی، بیان کرد: استان مازندران در طول ۱۰ سال اخیر مظلوم واقع شده است و کسی هم به فکر این موضوه نیست. در مورد انتخاب استانداران مخصوصا استاندار مازندران باید گفت، هر کسی که در طول سال یکبار جهت گذراندن اوقات فراغت و تفریح به مازندران سفر می کند یا ویلایی در استان دارد لزوما مازندرانی نیست، مازندرانی کسانی هستند که بازندگی دائمی در شهرها و روستاهای آن با بی تدبیری مسئولین و قوانین دست و پا گیر و غیر کارشناسی مجلس و مجالس مختلف مبارزه می کنند. لذا در انتخاب استانداران و همکاران دولت سیزدهم متذکر می شوم که این نکته مهم را مدنظر داشته باشید.

بابایی کارنامی افزود: ما مازندرانی های اصیل به قیم نیاز نداریم، در مازندران قحط الرجال نیست، مازندران صاحب علما، فضلا و دانشمندان و مدیران قوی در سطوح عالیه است مازندران لشکر همیشه سرافراز خط شکن ۲۵ کربلا را مثل گذشته دارد مازندران مدیران باتجربه، فساد ستیز، باسواد، جهادی و انقلابی در سطوح استانی و ملی را دارد که می توانند سربازان واقعی انقلاب، نظام و ولایت باشند. منطقه آزاد مازندران را جز مطالبات به حق مردم این استان می دانم و همچنان به تصمیم سازان و تصمیم گیران این امر را متذکر می شوم.

وی تاکید کرد: راه ساری تا کام و کیاسر و راه مواصلاتی بین دو استان بعد از ۴۰ سال هنوز مظلوم است و مردم شهر من هنوز در مظلومیت بی تدبیر مسئولین در این حوزه منتظر تصمیمات هستند، راه اصلی و ترانزیتی گوهرباران، میاندرود و بندر امیرآباد-بهشهر همچنان موجب تصادفات غیرواقعی در استان می شود و باعث بی تدبیر بسیاری از مسئولین است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: طرح هادی روستا ها که برای ما حیاتی است، مازندرانی را در قالب طرح های هادی آواره وطن کرده ایم، امروز بازگشت به روستا در مازندران آرزو شده است، همکاران به این استان سفر کنید و بدانید در مازندران چه خبر است. آیا می دانید کارگران شرکت های مجری جنگل و محافظان جنگل ۲۶ ماه است که حقوق نگرفته اند.

انتهای پیام

کد خبر 2825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =