کد خبر 8226
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

سعیدی:

معلمان طرح مهرآفرین باید یک دهه پیش تبدیل وضعیت می‌شدند

معلمان طرح مهرآفرین باید یک دهه پیش تبدیل وضعیت می‌شدند

نماینده چابهار در مجلس گفت: معلمان طرح مهرآفرین تبدیل وضعیت شوند نه اینکه از قانون رتبه‌بندی خارج شوند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری با تاکید بر لزوم تبدیل وضعیت آموزشیاران نهضت سوادآموزی گفت: باید معلمان طرح مهرآفرین یک دهه پیش تبدیل وضعیت می‌شدند نه اینکه از قانون رتبه‌بندی خارج شوند. باید در این باره رسیدگی شود.

وی با انتقاد از کاهش ۵۳ درصدی سهم سیستان و بلوچستان در آزمون دانشگاه فرهنگیان گفت: این کار به معنای خالی شدن کلاس‌های درس و پر شدن زندان‌ها و بی‌توجهی به تاکید مقام معظم رهبری بر عدالت آموزشی است، پس وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان اداری و استخدامی اگر مرهمی بر دردهای بی‌پایان سیستان و بلوچستان نیستید حداقل نمکپاش زخم‌های مردم نباشید.

این عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس با بیان اینکه باید شغل پرخطر صیادی جزء مشاغل سخت و زیان‌آور باشد، در تذکری به وزیر بهداشت گفت: جامعه بهورزان ایران را فراموش نکنید، معیشت آنها و پرستاران فداکار مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

کد خبر 8226

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدعلی کریم زاده IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    0 0
    باسلام و احترام اینجانب بعنوان آموزگار بالغ حدود20 سال سابقه در آموزش و پرورش با مدرک فوق لیسانس دارم، اما چون برچسب طرح مهرآفرین که از برکات طرح های استخدامی آموزش و پرورش هست، هنوز هر جا بحث مالی می‌شود ما را کنار می گذارند، ما جمع نیروهای استخدامی در دولتآقای احمدی نژاد، که بعد با روی کار آمدن دولت آقای روحانی و مجلس آقای لاریجانی طرحی را تصویب کردند که خیلی از مسیرها را برای ما بست آگاهی کامل داریم، فلذا از نمایندگان مجلس انقلابی و رئیس جمهور محترم آقای رئیسی و وزیر استدعا دارم در این دولت کریمه نگاه وزارت خانه به این جمع کثیر را تغییر دهند، من و همکارانم مشکل آزمون نداریم اما بعد 20 سال با طی دوره ها و آزمون های قبلی و...