کد خبر 8236
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

منادی مطرح کرد

بررسی گزارش تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور

بررسی گزارش تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس جزئیات جلسه بررسی گزارش هیأت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور با حضور روسای وقت و فعلی این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش نمایندگان ما، علیرضا منادی سپیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (یکشنبه، ۳۰ مرداد ماه) این کمیسیون گفت: دستور کار جلسه امروز کمیسیون بررسی گزارش هیأت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور با حضور آقایان خدایی و پورعباس رئیس وقت و فعلی سازمان سنجش و معاونان وی بود که گزارش ۴۱ صفحه‌ای تحقیق و تفحص از سازمان سنجش در مدت بیش از یک ساعت در کمیسیون قرائت شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در جلسه امروز خدایی رئیس وقت سازمان سنجش پس از قرائت گزارش هیأت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش به مدت ۴۰ دقیقه از عملکرد خود دفاع کرد و سپس مقرر شد کمیسیون گزارش نهایی این طرح تحقیق و تفحص را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهد.

منادی سپیدان تأکید کرد: بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در نشست امروز اعضای هیأت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش و اعضای کمیسیون حضور داشته و مقرر شد هفته آینده پس از تهیه گزارش نهایی رأی گیری در کمیسیون جهت اعلام نظر به صحن انجام گیرد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: عمده گزارش قرائت شده معطوف به تخلفات مالی در تعاونی سازمان سنجش بوده و در نحوه پذیرش و سنجش دانشجویان نکاتی جدی وجود نداشت.

انتهای پیام

کد خبر 8236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =