کد خبر 8297
۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

دشتی:

دولت برای بهره مندی همه معلمان از قانون رتبه بندی اقدام کند

دولت برای بهره مندی همه معلمان از قانون رتبه بندی اقدام کند

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: دولت برای رفع دغدغه های معلمان حق التدریس، نهضتی و خرید خدمت اقدام و زمینه بهره مندی معلمان طرح مهرآفرین از مزایای رتبه بندی را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمدرضا دشتی اردکانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد و تبریک روز پزشک گفت: اجرای نظام رتبه بندی معلمان که از خواسته های به حق معلمان است، با جدیت دولت سیزدهم در مراحل اجرا قرار گرفته و می تواند بسیاری از مشکلات این قشر ارجمند را برطرف کند، ضمن تشکر از دولت به خاطر پرداختن به این مطالبه به حق معلمان خواستار رفع دغدغه سایر معلمان از جمله معلمان حق التدریس، خرید خدماتی و نهضتی هستیم. لازم است نیروهای مهرآفرین نیز شامل اجرای رتبه بندی معلمان شوند.

وی با اشاره به سیل اخیر در شهرستان اردکان، ادامه داد: ۲ سیل اخیر خسارات زیادی را به قنوات و بخش های کشاورزی، راه های روستایی وارد کرد که علیرغم تمامی اقدامات صورت گرفته همچنان برخی مشکلات پابرجا است.

نماینده مردم اردکان در مجاس افزود: لازم است دستگاه های مسئول نسبت به رفع دغدغه های مردم مناطق ذکر شده اهتمام ورزند، همچنین جاده یزد- طبس که بخش عمده ای از آن در حوزه انتخابیه اردکان است همچنان حادثه می آفریند و برای پیشگیری از حوادث باید نسبت به تکمیل این پروژه و بهره برداری از آن اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

کد خبر 8297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =