کد خبر 8334
۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

حق‌وردی در نطق میان دستور:

دولت باید حق‌الزحمه اضافه کاری معلمان را ماهانه بپردازد

دولت باید حق‌الزحمه اضافه کاری معلمان را ماهانه بپردازد

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: دولت باید حق‌الزحمه اضافه کاری معلمان شریف و نجیب را ماهانه بپردازد که متاسفانه از اردیبهشت ماه تاکنون پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما،  حسین حق وردی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۲ شهریورماه) در نطق میان دستور خود گفت: امروزه برهمگان مشخص شده است که تنها دلیل شکست توطئه‌های استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه سیاست منطقه‌ای اقتدارآفرین جمهوری اسلامی ایران بوده است، اگر تروریست‌های جنایکاری که تحت عناوین متعدد و با طراحی و برنامه‌ریزی جنایکاران غربی و صهیونیستی قصد تسلط بر منطقه را داشته‌اند تار و مار شدند و امنیت منطقه‌ای کشورهای اسلامی حفظ شد و منافع ملی ما نیز در بهترین شکل ممکن تامین گردید مدیون فداکاری و از خود گذشتگی مدافعان حرمی بودیم که در یک جنگ جهانی نابرابر بر متحدان عبری، عربی و غربی فائق آمدند و همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

برخی عناصر داخلی از غلبه مدافعان حرم بر اتحاد عبری، عربی و غربی سرخورده شده‌اند

وی ادامه داد: گویا عناصری در داخل از شکست این توطئه‌ها بیشتر از ناکامان غربی و عبری سرخورده شده‌اند که بی‌محابا به این افتخارآفرینان غیرتمند می‌تازند اما صد البته فقط چهره واقعی خودشان را به مردم نشان می‌دهند.

نماینده مردم شهریار در مجلس تصریح کرد: به روح پر فتوح امام بزرگوار و شهدای سرافرازمان بخصوص به روان تابناک شهدای مقاومت به ویژه به ارواح پاک سرافرازان افتخارآفرین سلیمانی و همدانی درود می‌فرستیم و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را به ادامه راه پرافتخارشان موفق بدارد.

حق‌وردی اظهار کرد: ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان عرصه خدمت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان جمهوری اسلامی ایران بخصوص به رییس جمهور خستگی‌ناپذیر تبریک عرض می‌نمایم و از عملیاتی شدن بخشی از مصوبات سفر مبارک رییس جمهور محترم به غرب استان تهران به ویژه از استقرار فرمانداری ویژه در شهرستان شهریار سپاسگزارم و امید دارم با عنایت شخص آقای رییس جمهور سایر مصوبات سفر نیز به سرعت اجرایی گردد.

وی افزود: از بذل توجه دولت به ترمیم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تشکر کرده و به جد می‌خواهم که برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری نیز اقدام شایسته‌ای انجام شود.

حق‌وردی خاطرنشان کرد: در تورم افسارگسیخته کنونی افزایش فقط ۱۰ درصد به حقوق این بازنشستگان و کارمندان شریف دولت هیچ توجیه منطقی ندارد، لازم است حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری نیز متناسب با نرخ تورم افزایش یابد.

دولت باید حق‌الزحمه اضافه کاری معلمان را ماهانه بپردازد

وی بیان کرد: در همین جا عدم واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی بعد از یکسال از بازنشستگی آنها را یادآور می‌شوم و از دولت می‌خواهم فکر اساسی برای پرداخت مطالبات قانونی این عزیزان داشته باشد. همچنین براساس مصوبه مجلس، دولت باید حق‌الزحمه اضافه کاری معلمان شریف و نجیب را ماهانه بپردازد که متاسفانه از اردیبهشت ماه تاکنون پرداخت نشده است.

جداسازی بخشی از معلمان با عنوان مهرآفرین و عدم اجرای رتبه‌بندی در مورد آنان خلاف مصوبه مجلس است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: از اجرای هرچند با تاخیر قانون رتبه‌بندی معلمان سپاسگزارم و از مسئولان مربوطه می‌خواهم طبق مصوبه مجلس، قانون رتبه‌بندی را درست و کامل اجرا کند. جدا کردن بخش عمده‌ای از معلمان با عنوان مهرآفرین و عدم اجرای رتبه‌بندی در مورد آنان خلاف مصوبه مجلس است.

مسئولان برای کمبود آب شرب شهرستان‌های شهریار و ملارد تدبیر اساسی بیندیشند

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمبود آب شرب در شهرها و روستاهای شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد به شدت مورد نارضایتی مردم شده است ضمن تشکر از اهتمام مسئولان برای اجرای پروژه انتقال آب شهرستان قدس و شهر باغستان یادآور می‌شوم تا دیر نشده برای کمبود آب شرب شهرستان‌های شهریار و ملارد نیز فکر اساسی شود. قطع طولانی و شبانه آب شرب که انحصاری برق استان تهران است شایسته مردم شریف این منطقه نیست.

انتهای پیام

کد خبر 8334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 0
    حدا براشون نسازه با این حق الزحمه دادنشون