کد خبر 9564
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

حق وردی:

دولت به حقوق نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس توجه کند

دولت به حقوق نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس توجه کند

نماینده مردم شهریار در مجلس با اشاره به مشکلات نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس، گفت: این افراد از کمترین حقوق در میان کارکنان دولت برخوردارند لذا رئیس جمهور باید این بخش از افراد را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حسین حق وردی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: از عموم مردم شریف ایران به خصوص مردم نجیب حوزه انتخابیه خود در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد درخواست دارم شکوهمندتر از سال گذشته در مراسم امسال ۱۳ آبان ماه مشارکت نمایند.

وی در ادامه ضمن درود به روان شهدای اخیر سراسر کشور به خصوص شهدای حرم مطهر احمدبن موسی (ع)، خطاب به رئیس جمهور، گفت: مسائل مرتبط با معیشت و نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد، متاسفانه این افراد از کمترین حقوق در میان کارکنان دولت قرار دارند در حالی که در تامین حداقل های موردنیاز دچار مشکلات فراوانی هستند.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس افزود: از سوی دیگر با کمبود شدید نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش و نظام اداری این مجموعه مواجه هستیم که نمی توانند از حداقل شرایط لازم برخوردار باشند.

انتهای پیام

کد خبر 9564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    سلام مگه دولت به فکر ماهم هست ما جایی نداریم همش معلمان تا حال برای ما چکار کردند هزینه لباس رو از ماگرفتن چی زندگی